A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Центр надання адміністративних послуг

Начальник відділу "Центр надання адміністративних послуг" - Коваленко Карина Миколаївна

Адміністратор - Анічкіна Ірина Степанівна 

Адміністратор - Нікітенко Олександра Олегівна

Адміністратор - Чепель Світлана Миколаївна

Адміністратор - Щербакова Катерина Юріївна

Діловод - Заіка Лариса Станіславівна

Діловод - Середа Тетяна Сергіївна

Діловод - Стехнович Анастасія Валеріївна

Контактний номер телефону: +38 067 711 98 57

Електронна пошта: cnap_girske@girska-gromada.gov.ua

Який термін дії кваліфікованого електронного підпису, що міститься на електронному носії паспорта громадянина України у вигляді ID-картки?

Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», строк дії сертифікату ключа для користувача, сформованого центром сертифікації ключів (ЦСК), не повинен перевищувати строк дії сертифікату ключа, сформованого для ЦСК.  Термін дії сертифікату для користувача ID – до 2-х років.  Завчасно, до закінчення терміну сертифіката Ви можете отримати новий сертифікат відкритого ключа, а саме: незадовго до завершення терміну дії особистих ключів КЕП (наприклад через рік і 11місяців після дати випуску КЕП), громадянин в режимі онлайн, на сайті АЦСК зможе згенерувати на свою ID-картку наступний ключ, підписавши заявку ще діючим КЕП (при наявності зчитувача).  Якщо термін дії ключа скінчиться, за наступним КЕП потрібно звернутися до ДМС, АЦСК МВС. Сертифікат діє протягом наступного періоду і так далі до тих пір, поки Ви будете користуватися послугами АЦСК МВС. ID дозволяє здійснити дозапис ключової інформації для функціонування КЕП 10 разів, тобто на весь період дії ID-картки.

12:35:56 24.01.2024

Чи безпечно використовувати кваліфікований електронний підпис на ID-картці?

ID-картка містить захищений носій інформації у якому забезпечено шифрування та криптографічний захист, а саме:  генерація та зберігання в захищеній енергонезалежній області пам’яті безконтактного електронного носія ключових даних (далі – особистий ключ), які використовуються для накладення КЕП, і ключових даних, які використовуються для протоколу узгодження ключів шифрування (далі – шифрування);  можливість зберігання в захищеній енергонезалежній області пам’яті безконтактного електронного носія не менше десяти записів ключових даних (особистий ключ + шифрування);  захист від несанкціонованого доступу до функцій криптографічних перетворень (виклик таких функцій здійснюється після введення ПІН2);  неможливість безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Коди доступу до КЕП в ID (ПІН2) знає виключно громадянин!  В інформаційній системі надавача послуг КЕП в ID створена комплексна система захисту інформації.

13:34:21 09.01.2024

Яким чином можна продовжити посвідку на тимчасове проживання в Україні?

У разі закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання документи для її обміну можуть бути подані не пізніше ніж протягом останнього дня строку її дії.  Якщо до закінчення строку дії посвідки лишилося менш як 15 робочих днів, подання документів для її обміну здійснюється лише до територіального органу чи підрозділу ДМС. При цьому територіальним органом чи підрозділом ДМС здійснюється в установленому законодавством порядку продовження строку тимчасового проживання іноземця або особи без громадянства на період, необхідний для розгляду такої заяви.  Посвідка на тимчасове проживання, що підлягає обміну, після приймання документів повертається особі та здається нею під час отримання нової посвідки.  Одночасно слід звернути увагу на те, що посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування.  Іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану.

10:27:10 04.01.2024

У який термін можна оформити та отримати закордонний паспорт громадянина України?

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон видається:  не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання; не пізніше ніж через сім робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання; у строк до трьох робочих днів - у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном; у строк до 10 робочих днів - у разі виїзду на постійне проживання за кордон усиновленої іноземцями дитини - громадянина України.

15:50:02 02.01.2024

З якого віку особа подає заяву для оформлення закордонного паспорта громадянина України особисто?

Заява для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон подається особисто, якщо особа досягла 16–річного віку. Заява для оформлення такого паспорта особі, яка не досягла 16–річного віку, подається одним з батьків чи усиновлювачів, опікунів, піклувальників або інших законних представників особисто або законним представником і згода іншого з батьків чи опікунів не потрібна.

12:47:18 29.12.2023

Як отримати перший в житті український паспорт по досягненню 14-ти років?

Щоб отримати послугу з оформлення та отримання першого в житті паспорта громадянина України по досягненню 14-річного віку, треба:  зібрати необхідні документи;  звернутися для оформлення паспорта до територіальному органу чи підрозділу ДМС, уповноваженому суб’єкту за місцем звернення особи.  Особа, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або стосовно якої обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, або яка перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, подає документи для оформлення паспорта через уповноважену особу територіальному підрозділу ДМС за місцем розташування адміністрації відповідної установи, місця попереднього ув’язнення або закладу.  Бездомна особа подає документи територіальному підрозділу ДМС, уповноваженому суб’єкту за територіальним розташуванням центрів обліку, де вони перебувають на обліку, або закладів соціального захисту, де їм надаються соціальні послуги. Це важливо!  Подання документів для оформлення паспорта здійснюється лише до територіального органу чи підрозділу ДМС у разі:  набуття особою громадянства України (за винятком випадків набуття особою громадянства України відповідно до статті 7 Закону України “Про громадянство України”);  оформлення особі паспорта вперше після досягнення 18-річного віку без подання документів з фотозображенням особи, виданих уповноваженими органами, установами, організаціями;  оформлення паспорта вперше після досягнення 18-річного віку особі, яка надала рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);  повернення на проживання в Україну особи, яка постійно проживала за кордоном;  оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, якщо така особа не отримувала паспорта, оформленого із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру;  відбування особою покарання в установах виконання покарань або обрання стосовно особи запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, або перебування на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу.  Для громадян, які досягли 14-річного віку, та отримують паспорт громадянина України вперше - адміністративна послуга безоплатна.

11:23:35 25.12.2023

Впродовж якого терміну є чинним закордонний паспорт громадянина України та які документи необхідно подавати у Міграційну службу для його оформлення?

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється дітям від народження строком на 4 роки, громадянам віком від 16 років - строком на 10 років.  Для оформлення паспорта для виїзду за кордон особа подає:  заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);  паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);  свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);  документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;  у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування.  Громадянин України не може мати більше двох діючих паспортів для виїзду за кордон.

11:20:15 15.12.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь