Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Заступники начальника Гірської міської військової адміністрації

Заступник начальника з економічних питань та розвитку інфраструктури - Ірина БЄЛІЦЬКА

Посадові обов'язки:

1. Забезпечує реалізацію та дотримання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації - начальника обласної військової адміністрації, голови райдержадміністрації, наказів департаментів і управлінь облдержадміністрації з питань, що входять до її компетенції, розпоряджень та доручень начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області за напрямками діяльності.

2. Заступник начальника міської військової адміністрації є підзвітним і підконтрольним начальнику міської військової адміністрації.

3. Організовує реалізацію на території міської військової адміністрації державної бюджетної політики, економічного і соціального розвитку, регіональної, цінової, промислової політики у сфері інвестиційної діяльності та державно-приватного партнерства, з питань розвитку і підтримки підприємництва, регуляторної політики та економічної конкуренції, у сфері розвитку торгівлі, побутового обслуговування та надання послуг, цифровізації.

4. Контролює дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності у міській військовій адміністрації.

5. Організовує взаємодію підпорядкованих структурних підрозділів з підприємствами, установами та організаціями з питань, які належать до її компетенції.

6. Забезпечує координацію щодо здійснення землеустрою та державного контролю за використанням та охороною земель, земельних відносин та сільського господарства, визначених чинним законодавством України.

7. Координує та контролює розпорядження землями державної власності в межах, визначених законом, упроваджує заходи, спрямовані на раціональне використання, відтворення та охорону земель, проведення моніторингу земель, земельних відносин та сільського господарства, визначених чинним законодавством України.

8. Здійснює заходи з розроблення та впровадження цільових програм розвитку агропромислового комплексу.

9. Контролює хід виконання заходів щодо цільового та ефективного використання коштів місцевого бюджету для розвитку аграрного сектору.

10. Організовує розробку проєктів програм соціально-економічного розвитку, інших регіональних програм, за напрямками діяльності, і подання їх на затвердження в установленому порядку, забезпечує їх виконання, звітування про їх виконання.

11. Забезпечує збір, систематизацію, аналіз звітів щодо виконання програм міської військової адміністрації. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами міської військової адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання їх начальнику міської військової адміністрації.

12. Сприяє розвитку ринкових відносин, зокрема малого і середнього бізнесу, підприємництва з метою створення нових робочих місць та розвитку споживчого ринку, підтримки вітчизняного виробника.

13. Організовує та контролює своєчасний розгляд працівниками підпорядкованих  структурних підрозділів звернень органів виконавчої влади, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян за напрямками діяльності, слідкує за результатами їх виконання, усуненням причин їх виникнення.

14. Бере участь у складанні та реалізації проєкту стратегії розвитку громади.

15. Через відповідних керівників структурних підрозділів спрямовує, координує та контролює роботу:

- відділу економіки;

- відділу земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки та сільських територій.

16. Організовує розробку проєкту місцевого бюджету і контроль за його виконанням, в межах компетенції контролює хід виконання місцевого бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу, вносить пропозиції про зміни в доходах і витратах та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства.

17. Організовує виконання заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат.

18. Здійснює реалізацію заходів, спрямованих на залучення інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату міської військової адміністрації, формування переліку пріоритетних інвестиційних проєктів, які потребують залучення коштів обласного та державного бюджетів, міжнародних донорських коштів.

19. Забезпечує збалансований соціально-економічний та науково-технічний розвиток території, міжгалузеві зв’язки, ефективне використання фінансових та природних ресурсів.

20. Бере участь у підготовці проєктів розпоряджень начальника міської військової адміністрації з питань віднесених до її компетенції. Погоджує проєкти розпоряджень начальника міської військової адміністрації, які готують структурні підрозділи з питань, що відносяться до її компетенції.

21. Скликає в установленому порядку наради, проводить семінари, конференції, консультації з питань, що відносяться до її компетенції. Очолює та бере участь у роботі комісій, координаційних рад, консультативних, дорадчих, інших допоміжних органів, створених для сприяння здійсненню повноважень міської військової адміністрації.

22. Видає в межах компетенції доручення керівникам підпорядкованих структурних підрозділів, іншим підприємствам, установам та організаціям підпорядкованим міській військовій адміністрації.

23. Бере участь у підготовці проєктів угод, договорів, меморандумів, протоколів засідань робочих груп у межах своїх повноважень.

24. Організовує та здійснює контроль за виконанням розпоряджень, доручень начальника військової адміністрації підконтрольними структурними підрозділами.

25. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері цифровізації, цифрового розвитку, цифрової трансформації, цифрових інновацій, інформатизації, електронного урядування та електронної демократії, відкритих даних, розвитку місцевих електронних інформаційних ресурсів.

26. Здійснює контроль за діяльністю у сфері цифрового розвитку, цифровізації, електронного урядування, електронних комунікацій, розвитку надання електронних та адміністративних послуг, розвитку інфраструктури широкосмугового доступу до Інтернету, розвитку IT-індустрії, цифрової економіки, цифрових інновацій та технологій, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян.

 

27. Виконує інші обов'язки, покладені на неї начальником міської військової адміністрації в межах повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

Заступник начальника з соціальних питань - Інна ДЕМІДЕНКО

Посадові обов'язки:

 

1. Забезпечує реалізацію та дотримання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, голови райдержадміністрації, наказів департаментів і управлінь облдержадміністрації з питань, що входять до її компетенції, розпоряджень та доручень начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області  за напрямком діяльності.

2. Заступник начальника міської військової адміністрації є підзвітним і підконтрольним начальнику міської військової адміністрації.

3. Через відповідних керівників структурних підрозділів спрямовує, координує та контролює роботу:

- відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я;

- відділу освіти, культури, молоді та спорту;

- відділу «Центр надання адміністративних послуг»;

- служби у справах дітей.

3. Контролює реалізацію на території міської військової адміністрації  державної політики у сфері освіти, культури, молоді та спорту,  соціального забезпечення та соціального захисту різних верств населення, які потребують допомоги з боку держави, соціального захисту дітей і запобігання дитячій бездоглядності, вчиненню правопорушень дітьми, побутового обслуговування та надання послуг.

4. Забезпечує взаємодію підпорядкованих структурних підрозділів з підприємствами, установами та організаціями міської територіальної громади з питань, які віднесені до її компетенції.

5. Бере участь у розробці і реалізації заходів спрямованих на поліпшення становища дітей їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

6. Забезпечує надання соціальних послуг (соціальне обслуговування), проведення соціальної роботи, шляхом визначення потреб населення у соціальних послугах, розвитку відповідних закладів, установ, служб і залучення недержавних організацій, що надають соціальні послуги.

7. Вирішує питання, пов’язані з реформуванням і розвитком фізичної культури і спорту.

8. Забезпечує додержання законодавства з питань сім’ї, молоді та дітей, фізичної культури та спорту.

9. Організовує розробку і виконання програм поліпшення обслуговування соціально незахищених громадян, осіб та сімей з дітьми які перебувають у складних життєвих обставинах, сприяння розвитку послуг відповідно до потреб зазначених категорій громадян.

10. Контролює розв’язання питань щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, створення передбачених законодавством умов для виховання та/або влаштування дітей в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, які внаслідок смерті батьків, позбавлення батьків батьківських прав, хвороби батьків чи з інших причин залишилися без батьківського піклування, щодо захисту особистих і майнових прав та інтересів дітей.

11. Здійснює контроль за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень, встановленням пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, поліпшення умов життя багатодітних сімей в межах повноважень.

12. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі соціального забезпечення та соціального захисту соціально незахищених громадян – дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб із їх числа, одиноких матерів, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави.

13. Координує роботу з проведення гендерної політики, спрямованої на забезпечення рівності жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі.

14. Організовує планування та забезпечення розвитку мережі закладів дошкільної, початкової та базової середньої освіти, позашкільної освіти, закладів культури та спорту, мистецьких осередків, родинних цінностей.

15.  Вживає заходів щодо розвитку мережі закладів охорони здоров’я і соціального захисту населення, освіти і культури та розробляє пропозиції відносно її оптимізації, враховує їх при розробці проєктів програм соціально-економічного розвитку.

16. Бере участь у підготовці проєктів розпоряджень начальника міської військової адміністрації з питань віднесених до її компетенції.

17. Погоджує проєкти розпоряджень начальника міської військової адміністрації, які готують структурні підрозділи з питань, що належать до її компетенції.

18. Скликає в установленому порядку наради, проводить семінари, конференції, консультації з питань, що належать до її компетенції. Очолює та бере участь у роботі комісій, координаційних рад, консультативних, дорадчих, інших допоміжних органів, створених для сприяння здійсненню повноважень міської військової адміністрації.

19. Організаційно забезпечує надання адміністративних послуг населенню.

20. Видає в межах компетенції доручення керівникам підпорядкованих структурних підрозділів, іншим підприємствам, установам та організаціям підпорядкованим міській військовій адміністрації.

21.  У межах компетенції співпрацює з волонтерськими, гуманітарними, громадськими організаціями з питань надання допомоги мешканцям населених пунктів міської військової адміністрації у розв’язанні проблемних питань життєдіяльності.

22. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами міської військової адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання їх начальнику міської військової адміністрації.

23. Відповідає за виконання розпоряджень начальника міської військової адміністрації, в яких вказується про особистий контроль. Організовує та здійснює контроль за виконанням розпоряджень, доручень начальника військової адміністрації підконтрольними структурними підрозділами.

24. Контролює розробку та реалізацію програм, розробниками та виконавцями яких є підпорядковані структурні підрозділи.

25. Бере участь у підготовці проєктів угод, договорів, меморандумів, протоколів засідань робочих груп у межах своїх повноважень.

27. Виконує інші обов’язки, покладені на неї начальником міської військової адміністрації в межах повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства України.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь