Порядок розгляду звернень
На сьогоднішній день місцева влада, її керівники відкриті для спілкування.
Ви можете звернутися до Гірської міської військово-цивільної адміністрації наступним чином:
- залишити письмове звернення в загальному відділі Гірської МВЦА з 800 до 1500, перерва 1200-1230
- направити лист поштою: 93292, м. Гірське, вул. Центральна, 7
- записатися на особистий прийом до керівника Гірської МВЦА та його заступників (графік тут)
- залишити електронне звернення
Основні вимоги щодо оформлення письмових звернень.
Прийом звернень громадян здійснюється відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». У зверненні громадянина повинні бути зазначені: прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, підпис заявника, дата написання. Заяви, оформлені без дотримання цих вимог повертаються заявникові з відповідними роз'ясненнями протягом 10 днів.
Відповідно до статті 8 Закону не розглядаються анонімні заяви, тобто без адреси, що не підписані, за якими неможливо встановити авторство.
Дія зазначеного закону не поширюється на звернення, якщо їх порядок розгляду регулюється кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, антимонопольним і трудовим законодавством, що обумовлено статтею 12 Закону.