Щомісячні звіти
ЗВІТ
про роботу зі зверненнями громадян
в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 січня 2025 р. по 31 січня 2025 р.
Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 січня 2025 р. по 31 січня 2025 р.
Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.
Загалом до Гірської міської військової адміністрації у січні поточного року надійшло два звернення, з них:
ДБСТ Печених- 2 звернення.
Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.
Крім того, протягом січня 2025 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 9 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 26 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 5 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 416.
Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.
Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.