Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Щомісячні звіти

Дата: 02.01.2025 13:47
Кількість переглядів: 13

ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 січня 2025 р. по 31 січня 2025 р.

 

   Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 січня 2025 р. по 31 січня 2025 р.

   Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

   Загалом до Гірської міської військової адміністрації у січні поточного року надійшло два звернення, з них:

   ДБСТ Печених- 2 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.

   Крім того, протягом січня 2025 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 9 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 26 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 5 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 416.

   Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

   Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь