Повідомляйте про відсутність мобільного звʼязку та інтернету в Дії
Не можете додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері? За кілька кліків повідомляйте про проблеми зі звʼязком у застосунку Дія. Відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття, щоб у кожному куточку країни ви могли викликати швидку чи написати родині.
Як повідомити про проблему зі звʼязком у Дії?
1. Відкрийте застосунок Дія і на головному екрані натисніть Відсутній звʼязок
2. Надайте одноразовий доступ до геолокації.
3. Вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень.
4. Виберіть оператора.
5. Уточніть, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
6. Вкажіть, де немає зв’язку: в приміщенні чи на вулиці.
Якщо ж немає інтернету — залишайте повідомлення в Дії, а коли інтернет повернеться, вона відправиться автоматично. Для цього вже зараз завантажте Мапу незламності, вона знадобиться і в інших ситуаціях — щоб знайти найближче укриття чи пункт незламності з генераторами.
Далі інформація надійде до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку. Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.
За інформацією Міністерства цифрової трансформації України.