Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за липень 2024 року

Дата: 01.08.2024 10:01
Кількість переглядів: 62

ЗВІТ

про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю
та ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 липня 2024 р. по 31 липня 2024 р.

Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 липня 2024 р. по 31 липня 2024 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі
документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 494 документи, із них 282 містять контрольний термін виконання, серед яких 58 невідкладних, 55 термінових.
За видами контрольних документів:
1) документи з вищих органів влади – 80;
2) документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 68;
3) документи з Луганської обласної державної адміністрації – 42;
4) документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 67;
5) документи з інших установ та організацій – 20;
6) розпорядження керівника Гірської міської ВА – 9.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 2 протокольних доручення керівництва Луганської ОДА.
Також, протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 5 розпоряджень голови Луганської ОДА, з них на контролі – 2.

Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА
отримали документів:

- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я – 109, з них контрольні – 90;
- відділ освіти, культури, молоді та спорту – 70, з них контрольні – 36;
- відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 60, з них контрольні – 38;
- сектор економіки – 47, з них контрольні – 34;
- загальний відділ – 43, з них контрольні – 14;
- відділ правового забезпечення та кадрової роботи – 43, з них контрольні – 12;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг» – 35, з них контрольні – 13;
- сектор інформаційної політики – 28, з них контрольні – 22;
- інспектор з обліку військовозобов'язаних – 15, з них контрольні – 10;
- служба у справах дітей – 11, з них контрольні – 7;
- відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 5, з них контрольні – 4;
- фінансове управління – 11, з них контрольні – 4;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності – 2, з них контрольні – 1.
Станом на 01.08.2024 в роботі знаходиться 1012 документів з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 45 документів з термінами, що не входять до звітного періоду або мають подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 77;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 34;
- сектором економіки – 25;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 24;
- сектором інформаційної політики – 20;
- загальним відділом – 13;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» – 13;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 9;
- інспектором з обліку військовозобов'язаних – 9;
- службою у справах дітей – 6;
- фінансовим управлінням – 4;

- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 2;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 1.

За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням спеціаліста надати інформацію, консультуються зі спеціалістом при наявності запитань та надають пояснення про причини невиконання контрольних завдань або надання відповідей пізніше за встановлений термін виконання. Проте, залишаються випадки надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного
документа. Слід зазначити, що у звітному періоді значно зменшилась фіксація випадків надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа, проте, досі залишаються випадки
ігнорування нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з питань контролю. З метою уникнення невиконання контрольних документів та покращення стану виконавської дисципліни, загальним відділом систематично надається методична та практична допомога всім структурним підрозділам Гірської міської ВА.
Висновок: стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та місцевої адміністрації в основному відповідає вимогам сьогодення, проте ряд показників необхідно удосконалити, зокрема:
- через великі обсяги контрольної документації, з метою недопущення порушення виконавської дисципліни у структурних підрозділах Гірської міської ВА, пропоную: відділу ЖКГ, капітального будівництва, комунальної власності,екології та благоустрою, відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я, відділу освіти, культури, молоді та спорту, відділу економіки та сектору міжнародної допомоги, головному спеціалісту з питань інформаційної політики сектору інформаційної політики – продовжити систематичне заповнення Журналу контрольних документів;
- неухильно звітувати спеціалісту з питань контролю про стан виконання контрольних документів;
- інформувати спеціаліста з питань контролю про причини порушення виконавської дисципліни;
- продовжити моніторинг порушень виконавської дисципліни, за необхідності – готувати доповідні записки.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь