Середа з U-LEAD
31 липня спеціалісти структурних підрозділів Гірської міської військової адміністрації та підпорядкованих комунальних установ взяли участь у інформаційних онлайн-заходах з актуальних тематик. Їх організатором виступила Програма «U-LEAD з Європою».
Протягом заходу були розкриті можливості та інструменти підтримки й розвитку молоді в територіальних громадах, питання проєктного менеджменту в контексті необхідності залучення молоді до підготовки та впровадження програм місцевого розвитку.
Учасники ознайомилися зі структурою та основними вимогами до складання номенклатури справ та з нормативно-правовою базою, яка визначає строки зберігання справ, включених до номенклатури, Було проаналізовано етапи підготовки, погодження та затвердження номенклатури справ в органах місцевого самоврядування, вимоги до формування справ у структурних підрозділах тощо.
Присутні також розглянули новації законодавства щодо управління персоналом в ОМС, завдання та функції служб управління персоналом, їх роль і місце в організаційній структурі установи.
Крім того, були отримані роз’яснення повноважень ОМС щодо розбудови системи інституційного догляду дітей, особливостей розвитку альтернативних форм виховання дітей на рівні громади, створення мережі захисту прав дітей і організації надання послуг сім’ям в територіальних громадах.
Окремо учасники ознайомилися з можливостями проєктної діяльності для підвищення якості надання освітніх послуг в громаді, порядком реалізації проєктної діяльності в освітній галузі та вимогами донорів до проєктів.
Також були обговорені порядок створення наглядових рад в комунальних закладах охорони здоров’я первинної та спеціалізованої медичної допомоги, механізм їх функціонування та вимоги законодавства щодо обов’язковості їх створення.
Довідково: «U-LEAD з Європою» – програма співпраці між українським урядом, Європейським Союзом та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Данією та Словенією, що впроваджується німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.