ЩОМІСЯЧНІ ЗВІТИ про роботу зі зверненнями громадян в Гірській міській військовій адміністрації
ЗВІТ
про роботу зі зверненнями громадян
в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.
Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.
Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.
Загалом до Гірської міської військової адміністрації у січні поточного року надійшло 7 звернень, з них:
- ДБСТ Печених - 4 звернення;
- від учасника бойових дій - 1 звернення;
- з питань соціального захисту - 2 звернення.
Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.
Крім того, протягом січня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень. Спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усних звернень про пошкоджене/зруйноване житло. Отримавши вичерпні відповіді на «гарячих лініях», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.
Загалом же, в умовах воєнного стану, вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.
ЗВІТ
щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,
що надійшли на «гарячу лінію»
до Гірської міської військової адміністрації
з 01.01.2024 по 31.01.2024
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
№ з/п |
ПІБ |
Контактний номер |
Дата звернення |
Галузь |
Зміст питання |
Вирішено по суті/надано роз’яснення |
1 |
Печена Світлана Миколаївна |
098 200 40 78 |
26.01.2024 |
Служба у справах дітей |
Щодо не надання зареєстрованих копій заявниці (звернення, скарга, пропозиція тощо)
|
Направлено за належністю |
ЗВІТ
про роботу зі зверненнями громадян
в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.
Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.
Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.
Загалом до Гірської міської військової адміністрації у лютому поточного року надійшло 9 звернень, з них:
- ДБСТ Печених – 2 звернення;
- ДБСТ Печених- 1 скарга;
- інше – 6 звернень.
Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.
Крім того, протягом лютого 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 8 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 4 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.
Також у лютому поточного року було проведено позапланову перевірку роботи зі звернення громадян у службі у правах дітей Гірської міської військової адміністрації. За підсумками – начальнику служби у справах дітей були надані рекомендації щодо вдосконалення роботи в цьому напрямку, а саме:
1. За вимогою запитувачів надавати копії зареєстрованих звернень в день реєстрації звернення.
2. Зважаючи на кількість звернень та публічних запитів, які надходять до Служби у справах дітей, завести окремий журнал для реєстрації цього виду кореспонденції, взявши номер справи з номенклатури служби, що є резервним.
3. Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формувати в окремі справи відповідно до номенклатури справ. Формування і зберігання справ, що надійшли із загального відділу зберігати із приміткою на титульному аркуші «КОПІЯ», розміщувати справи у хронологічному або алфавітному порядку з усіма документами щодо її розгляду і вирішення із титульним аркушем.
Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.
ЗВІТ
щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,
що надійшли на «гарячу лінію»
до Гірської міської військової адміністрації
з 01.02.2024 по 29.02.2024
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
№ з/п |
ПІБ |
Контактний номер |
Дата звернення |
Галузь |
Зміст питання |
Вирішено по суті/надано роз’яснення |
1 |
Печена Світлана Миколаївна Золоте |
098 200 40 78 |
02.02.2024 |
Служба у справах дітей |
Щодо не надання зареєстрованих копій заявниці (звернення, скарга, пропозиція тощо)
|
Направлено за належністю |
2 |
Земляна Любов Вікторівна Гірське |
099 012 93 84 |
05.02.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги «Укрпошта» |
Надано роз’яснення, що наразі допомогу не відправляють |
3 |
Олена Тошківка |
066 046 02 61 |
06.02.2024 |
Соцзахист |
Щодо надання субсидії |
Надано номер телефону УСЗН |
4 |
Подобрій Лідія Миколаївна Золоте |
097 459 06 63 |
12.02.2024 |
Соцзахист |
Щодо матеріальної допомоги |
Надано номер телефону УСЗН |
5 |
Євдокімова Олена Степанівна Золоте |
099 222 37 51 |
13.02.2024 |
|
Щодо житла в м. Київ |
Надано номер телефону гум. штабу Гірської громади |
6 |
Мамлай Анатолій Васильович Золоте |
067 642 62 66 |
16.02.2024 |
|
Щодо довідки з місця реєстрації |
Надано номер телефону ЦНАПу |
7 |
Трощій Марина Сергіївна Сєвєродонецьк |
099 535 19 46 |
27.02.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги в м. Черкаси |
Надано номер телефону гум. штаба |
8 |
Анацька Юлія Юріївна Гірське |
095 709 27 40 |
28.02.2024 |
Соцзахист |
Щодо довідки, як малозабезпечена ролина |
Надано номер телефону УСЗН |
ЗВІТ
про роботу зі зверненнями громадян
в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 березня 2024 р. по 31 березня 2024 р.
Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 березня 2024 р. по 31березня 2024 р.
Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.
Загалом до Гірської міської військової адміністрації у березні поточного року надійшло 6 звернень, з них:
- ДБСТ Печених – 1 звернення;
- інше – 5 звернень.
Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.
Крім того, протягом березня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 10 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі 198.
Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.
Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.
ЗВІТ
щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,
що надійшли на «гарячі лінії»
до Гірської міської військової адміністрації
з 01.03.2024 по 31.03.2024
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
№ з/п |
ПІБ |
Контактний номер |
Дата звернення |
Галузь |
Зміст питання |
Вирішено по суті/надано роз’яснення |
1 |
Антонова Світлана Нижнє |
096 828 18 57 |
06.03.2024 |
Соціальний захист |
Щодо матеріальної допомоги |
Надано контактний номер телефону відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я |
2 |
Бірсова Ольга Антонівна Золоте |
063 135 44 08 |
06.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо відправки «Укрпошта» |
Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у м. Полтава |
3 |
анонімно |
097 172 58 63 |
12.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо номеру телефона гум. штабу м. Хмельницькій |
Надано контактний номер телефона гуманітарного штабу у м. Хмельницький |
4 |
анонімно |
066 810 06 59 |
13.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги «Укрпоштою» у м. Кам’янське |
Надано роз’яснення, що наразі допомога через АТ “Укрпошта” не відправляється |
5 |
Трунова Наталія Валеріївна Золоте |
099 723 14 47 |
18.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо допомоги у м. Олександрія Кіровоградської області |
Надано номер “гарячої лінії” з гуманітарних питань Луганської ОДА |
6 |
Ширимет Світлана Дмитрівна Золоте |
098 318 67 15 |
18.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо допомоги у м. Олександрія Кіровоградської області |
Надано номер “гарячої лінії” гуманітарних питань Луганської ОДА |
7 |
Іванов Семен Васильович |
095 520 40 45 |
19.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги у м. Київ |
Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у м. Київ |
8 |
Котович Ірина Олександрівна Гірське |
067 593 41 20 |
21.03.2024 |
Відділ ЦНАП |
Щодо витягу з місця реєстрації |
Надано контактний номер телефону відділу ЦНАП |
9 |
Клішо Наталія Михайлівна Золоте |
097 197 34 30 |
25.03.2024 |
Соціальний захист |
Щодо допомоги за загиблого сина |
Надано контактний номер телефону відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я |
10 |
Дюкова Наталія Олександрівна Лисичанськ |
095 079 22 74 |
28.03.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо реєстрації у гум. штабі с. Богданівка |
Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у с. Богданівка Дніпропетровської області |
ЗВІТ
про роботу зі зверненнями громадян
в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.
Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.
Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області.
Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.
Загалом до Гірської міської військової адміністрації у квітні поточного року надійшло 6 звернень, з них:
- ДБСТ Печених – 3 звернення;
- ДБСТ Печених – 1особистий прийом;
- інше – 2 звернення.
Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.
Крім того, протягом квітня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 6 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 238. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення на «гарячі лінії», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.
Інформація про телефонні звернення, які надійшли на «гарячу лінію» Гірської міської військової адміністрації зазначено у додатку до звіту (додається).
Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.
ЗВІТ
щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,
що надійшли на «гарячу лінію»
до Гірської міської військової адміністрації
з 01.04.2024 по 30.04.2024
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
№ з/п |
ПІБ |
Контактний номер |
Дата звернення |
Галузь |
Зміст питання |
Вирішено по суті/надано роз’яснення |
1 |
Склеренко Ірина Гірське |
095 922 75 74 |
02.04.2024 |
Соцзахист |
Щодо матеріальної допомоги на хворого сина |
Надано номер телефону УЗСН |
2 |
анонімно |
066 143 96 55 |
11.04.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги у м. Київ |
Надано номер телефону гум. штабу у м. Київ |
3 |
Павленко Наталія Рубіжне |
063 187 49 70 |
17.04.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги у Дніпропетровській області |
Надано номер телефона штабів м. Дніпро |
4 |
анонімно |
098 243 84 40 |
18.04.2024 |
|
Щодо витягу з місця реєстрації |
Надано номер телефону ЦНАПа |
5 |
анонімно (військовий) Золоте |
098 402 76 15 |
19.04.2024 |
Соцзахист |
Щодо допомоги військовим |
Надано роз’яснення, як надати заяву |
6 |
Почучуєва Нелля Феліксівна Гірське |
050 820 76 49 |
22.04.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги у м. Київ |
Надано номер телефону гум. штабу у м. Київ |
7 |
Захарова Гірське |
066 519 89 53 |
30.04.2024 |
Гуманітарна допомога |
Щодо гум. допомоги у м. Одеса |
Надано номер телефону гум. штабу у м. Одеса |