Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

ЩОМІСЯЧНІ ЗВІТИ про роботу зі зверненнями громадян в Гірській міській військовій адміністрації

Дата: 31.01.2024 16:07
Кількість переглядів: 130


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.

 

    Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.

    Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у січні поточного року надійшло 7 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених - 4 звернення;
  • від учасника бойових дій - 1 звернення;
  • з питань соціального захисту - 2 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом січня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень. Спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усних звернень про пошкоджене/зруйноване житло. Отримавши вичерпні відповіді на «гарячих лініях», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

    Загалом же, в умовах воєнного стану, вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли  за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,

що надійшли на «гарячу лінію»

до Гірської міської військової адміністрації

з 01.01.2024 по 31.01.2024

 

1

2

3

4

5

6

6

№ з/п

ПІБ

Контактний номер

Дата звернення

Галузь

Зміст питання

Вирішено по суті/надано роз’яснення

1

Печена Світлана Миколаївна

098 200 40 78

26.01.2024

Служба у справах дітей

Щодо не надання зареєстрованих копій заявниці (звернення, скарга, пропозиція тощо)

 

Направлено за належністю


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у лютому поточного року надійшло 9 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 2 звернення;
  • ДБСТ Печених- 1 скарга;
  • інше – 6 звернень.

Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.

Крім того, протягом лютого 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 8 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 4 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Також у лютому поточного року було проведено позапланову перевірку роботи зі звернення громадян у службі у правах дітей Гірської міської військової адміністрації. За підсумками – начальнику служби у справах дітей були надані рекомендації щодо вдосконалення роботи в цьому напрямку, а саме:

1. За вимогою запитувачів надавати копії зареєстрованих звернень в день реєстрації звернення.

2. Зважаючи на кількість звернень та публічних запитів, які надходять до Служби у справах дітей, завести окремий журнал для реєстрації цього виду кореспонденції, взявши номер справи з номенклатури служби, що є резервним.

3. Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формувати в окремі справи відповідно до номенклатури справ. Формування і зберігання справ, що надійшли із загального відділу зберігати із приміткою на титульному аркуші «КОПІЯ», розміщувати справи у хронологічному або алфавітному порядку з усіма документами щодо її розгляду і вирішення із титульним аркушем.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,

що надійшли на «гарячу лінію»

до Гірської міської військової адміністрації

з 01.02.2024 по 29.02.2024

 

 

1

2

3

4

5

6

6

№ з/п

ПІБ

Контактний номер

Дата звернення

Галузь

Зміст питання

Вирішено по суті/надано роз’яснення

1

Печена Світлана Миколаївна

Золоте

098 200 40 78

02.02.2024

Служба у справах дітей

Щодо не надання зареєстрованих копій заявниці (звернення, скарга, пропозиція тощо)

 

Направлено за належністю

2

Земляна Любов Вікторівна

           Гірське

099 012 93 84

05.02.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги «Укрпошта»

Надано роз’яснення, що наразі допомогу не відправляють

3

Олена

Тошківка

066 046 02 61

06.02.2024

Соцзахист

Щодо надання субсидії

Надано номер телефону УСЗН

4

Подобрій Лідія Миколаївна

Золоте

097 459 06 63

12.02.2024

Соцзахист

Щодо матеріальної допомоги

Надано номер телефону УСЗН

5

Євдокімова Олена Степанівна

Золоте

099 222 37 51

13.02.2024

 

Щодо житла в м. Київ

Надано номер телефону гум. штабу Гірської громади

6

Мамлай Анатолій Васильович

Золоте

067 642 62 66

16.02.2024

 

Щодо довідки з місця реєстрації

Надано номер телефону ЦНАПу

7

Трощій Марина Сергіївна

Сєвєродонецьк

099 535 19 46

27.02.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги в м. Черкаси

Надано номер телефону гум. штаба

8

Анацька Юлія Юріївна

Гірське

095 709 27 40

28.02.2024

Соцзахист

Щодо довідки, як малозабезпечена ролина

Надано номер телефону УСЗН

 


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 березня 2024 р. по 31 березня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 березня 2024 р. по 31березня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у березні поточного року надійшло 6 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 1 звернення;
  • інше – 5 звернень.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом березня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 10 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі 198.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,

що надійшли на «гарячі лінії»

до Гірської міської військової адміністрації

з 01.03.2024 по 31.03.2024

 

1

2

3

4

5

6

6

№ з/п

ПІБ

Контактний номер

Дата звернення

Галузь

Зміст питання

Вирішено по суті/надано роз’яснення

1

Антонова Світлана

Нижнє

096 828 18 57

06.03.2024

Соціальний захист

Щодо матеріальної допомоги

Надано контактний номер телефону відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я

2

Бірсова Ольга Антонівна

Золоте

063 135 44 08

06.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо відправки «Укрпошта»

Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у м. Полтава

3

анонімно

097 172 58 63

12.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо номеру телефона гум. штабу м. Хмельницькій

Надано контактний номер телефона гуманітарного штабу у м. Хмельницький

4

анонімно

066 810 06 59

13.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги «Укрпоштою» у м. Кам’янське

Надано роз’яснення, що наразі допомога через АТ “Укрпошта” не відправляється

5

Трунова Наталія Валеріївна

Золоте

099 723 14 47

18.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо допомоги у м. Олександрія Кіровоградської області

Надано номер “гарячої лінії” з гуманітарних питань Луганської ОДА

6

Ширимет Світлана Дмитрівна

Золоте

098 318 67 15

18.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо допомоги у м. Олександрія Кіровоградської області

Надано номер “гарячої лінії” гуманітарних питань Луганської ОДА

7

Іванов Семен Васильович

095 520 40 45

19.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги у м. Київ

Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у м. Київ

8

Котович Ірина Олександрівна

Гірське

067 593 41 20

21.03.2024

Відділ ЦНАП

Щодо витягу з місця реєстрації

Надано контактний номер телефону відділу ЦНАП

9

Клішо Наталія Михайлівна

Золоте

097 197 34 30

25.03.2024

Соціальний захист

Щодо допомоги за загиблого сина

Надано контактний номер телефону відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я

10

Дюкова Наталія Олександрівна

Лисичанськ

095 079 22 74

28.03.2024

Гуманітарна допомога

Щодо реєстрації у гум. штабі с. Богданівка

Надано контактний номер телефону гуманітарного штабу у с. Богданівка Дніпропетровської області


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області.

Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у квітні поточного року надійшло 6 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 3 звернення;
  • ДБСТ Печених – 1особистий прийом;
  • інше – 2 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом квітня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 6 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 238. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення на «гарячі лінії», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Інформація про телефонні звернення, які надійшли на «гарячу лінію» Гірської міської військової адміністрації зазначено у додатку до звіту (додається).

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

щодо стану опрацювання та аналізу звернень громадян,

що надійшли на «гарячу лінію»

до Гірської міської військової адміністрації

з 01.04.2024 по 30.04.2024

 

1

2

3

4

5

6

6

№ з/п

ПІБ

Контактний номер

Дата звернення

Галузь

Зміст питання

Вирішено по суті/надано роз’яснення

1

Склеренко Ірина

Гірське

095 922 75 74

02.04.2024

Соцзахист

Щодо матеріальної допомоги на хворого сина

Надано номер телефону УЗСН

2

анонімно

066 143 96 55

11.04.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги у м. Київ

Надано номер телефону гум. штабу у м. Київ

3

Павленко Наталія

Рубіжне

063 187 49 70

17.04.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги у Дніпропетровській області

Надано номер телефона штабів м. Дніпро

4

анонімно

098 243 84 40

18.04.2024

 

Щодо витягу з місця реєстрації

Надано номер телефону ЦНАПа

5

анонімно (військовий)

Золоте

098 402 76 15

19.04.2024

Соцзахист

Щодо допомоги військовим

Надано роз’яснення, як надати заяву

6

Почучуєва Нелля Феліксівна

Гірське

050 820 76 49

22.04.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги у м. Київ

Надано номер телефону гум. штабу у м. Київ

7

Захарова

Гірське

066 519 89 53

30.04.2024

Гуманітарна допомога

Щодо гум. допомоги у м. Одеса

Надано номер телефону гум. штабу у м. Одеса

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь