Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за квітень 2023 року

Дата: 30.04.2023 11:22
Кількість переглядів: 50

ЗВІТ

Про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю
та ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації за

період з 01 квітня 2023 р. по 30 квітня 2023 р.

Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської
військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 квітня 2023 р. по 30 квітня 2023 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які
не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 317 документів, із них 196 містять контрольний термін виконання, серед яких 20 невідкладних, 27 термінових.


За видами контрольних документів:
1) Документи з вищих органів влади – 81;
2) Документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 56;
3) Документи з Луганської обласної державної адміністрації – 25
4) Документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 19;
5) Документи з інших установ та організацій – 15;
6) Розпорядження керівника Гірської міської ВА – 23.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшов 1 контрольний документ — протокольні доручення голови Луганської ОДА, 1 документ — протокольні доручення першого заступника голови Луганської ОДА О. Смирнова.
Також, протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 2 розпорядження голови Луганської ОДА, з них на контролі – 2.

Найбільшу кількість контрольних документів за звітний період було опрацьовано та виконано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 31;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 26;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 13;
- службою у справах дітей – 11;
- сектором інформаційної політики – 7;
- загальним відділом – 6;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 5;
- сектором економіки – 3;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» - 2;
- фінансовим управлінням – 2;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 2;
- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 1;
Станом на 01.05.2023 в роботі знаходяться 199 документів з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 46 документів з термінами, що не входять до звітного періоду або мають
подовжений строк виконання.


За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням
спеціаліста надати інформацію, консультуються зі спеціалістом при наявності запитань та надають пояснення про причини невиконання контрольних завдань або надання відповідей пізніше за встановлений термін виконання.
Проте залишаються випадки надання відповідей пізніше за встановлені спеціалістом з контролю терміни виконання контрольного документа.
З метою підтримання на належному рівні виконавської роботи в Гірській міській ВА та попередження порушень термінів виконання контрольних документів і у подальшому, пропонується:
- продовжити звітування про виконання актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та доручень начальника Луганської обласної військової адміністрації;
- неухильно звітувати спеціалісту з контролю про стан виконання контрольних документів;
- інформувати спеціаліста з контролю про причини порушення виконавської дисципліни;
- продовжити моніторинг порушень виконавської дисципліни, за необхідності – розробити доповідні записки.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь