A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Продовжуємо серію наших постів про правила безбар’єрної та толерантної комунікації.

Дата: 10.11.2023 14:08
Кількість переглядів: 60

Цього разу розповімо про аспекти спілкування із особами з інвалідністю, які користуються кріслом колісним.

Важливо розуміти, що крісло колісне – це не візок і навіть не візочок, до якого ми звикли у супермаркеті. Не слід вважати людину, яка користується колісним кріслом, «прикутою до візка», оскільки це є частиною її особистого простору та допоміжним засобом пересування, тому важливо не чіпати і не пересувати його без дозволу.

Якщо ви перебуваєте у закладі громадського харчування і стаєте свідком розмови, під час якої офіціант пропонує гостю з інвалідністю «проїхати за столик», варто зауважити, що на кріслі колісному люди не їздять, а ходять.

Іноді люди відчувають розгубленість, коли роблять спільні фото з людиною на кріслі колісному: вони можуть не знати – присідати поруч чи бути десь позаду. Насправді ж можна позувати стоячи або поставити поряд стілець та присісти. У будь-якому разі радимо запитати людину, як їй буде комфортно.

Пам’ятайте, головне у взаємодії з людиною з інвалідністю – фокусуватись на ній самій. І нехай крісло колісне чи будь-які інші допоміжні засоби не створюють перепон для вашого спілкування.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь