Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Як зареєструвати дитину, яка народилася на тимчасово окупованій території

Дата: 04.08.2023 14:21
Кількість переглядів: 215

В умовах збройної агресії росії проти України, розпочатої в 2014 році, значно підвищився ризик порушення фундаментальних прав дитини, особливо на тимчасово окупованих територіях.

Міністерство юстиції України розробило механізм реєстрації народження дітей на тимчасово окупованій території.

Відомо про випадки, коли дитина народилася на тимчасово окупованій українській території, а країна-агресор протиправно вимагає від її батьків прийняти громадянство рф і провести реєстрацію дитини за своїми законами.

Що потрібно робити?

Батькам, родичам необхідно надіслати на електронну адресу birth@cv.minjust.gov.ua заяву та копії (скан або фото) необхідних документів.

Після реєстрації народження на електронну пошту заявників надсилається копія свідоцтва про народження дитини.

Для отримання оригіналу свідоцтва про народження та у випадках, передбачених законодавством, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження батькам дитини, родичам (баба, дід, повнолітні брат та сестра, тітка, дядько, мачуха, вітчим дитини) або їхнім представникам за довіреністю необхідно звернутися з оригіналами документів до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану (РАЦС) на підконтрольній Україні території.

Перелік документів, які потрібно подати для реєстрації народження дитини:

1. Заява про реєстрацію народження (довільна форма), в якій зазначено про:

- дитину (прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові, стать, дату народження, місце народження);

- матір та батька (прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, громадянство, зареєстроване місце проживання (за наявності), реквізити паспорта).

У разі народження дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, відсутності спільної заяви батьків/батька, у заяві лише зазначають ім'я та по батькові батька;

заявника (прізвище, ім'я та по батькові, реквізити паспорта) у разі коли заява про реєстрацію народження подається не батьками дитини, а іншою особою.

2. Паспорта батьків (одного з них) та заявника (у разі якщо державна реєстрація народження проводиться не батьками, а іншою особою).

3. Свідоцтво про шлюб (за наявності).

4. Медичний документ, що є підставою для реєстрації народження:

- медичне свідоцтво про народження за формою 103/о, заповнене медичним працівником, який приймав пологи, здійснював перший огляд дитини або матері після пологів, в тому числі поза закладом охорони здоров'я;

або

- довідка (довільної форми без печатки, з відомостями про дитину), виписана медичним працівником, присутнім під час пологів або який проводив перший огляд новонародженого.

У разі відсутності необхідних документів та відмови РАЦСу потрібно звернутися із заявою до суду для встановлення факту народження дитини.

Подати заяву про встановлення факту народження дитини можна також через Державну систему «Електронний суд».

До заяви потрібно додати:

· копії документів, що підтверджують народження дитини (медичне свідоцтво про народження, інші медичні довідки);

· копії паспортів та ідентифікаційних кодів батьків / одного з батьків;

· копію свідоцтва про шлюб (за наявності);

· інші докази факту народження дитини (за наявності).

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь