Проведена нарада з організаційних питань та питань дотримання норм ведення діловодства
Сьогодні заступником начальника Гірської міської військової адміністрації Олексієм Невечерею проведена нарада з організаційних питань та питань дотримання норм ведення діловодства в установі.
Розпочинаючи нараду, Олексій Миколайович подякував працівникам за проведену протягом ІІ кварталу поточного року роботу, висвітлив проблемні питання, які виникали в діяльності установи у зазначений період, та окреслив шляхи їх вирішення.
Основними питаннями, які розглядалися, були: неухильне дотримання виконавської дисципліни, дотримання норм діловодства у частині складання та оформлення службових документів, наповнення інформацією офіційних вебресурсів установи, планування основної діяльності структурних підрозділів.
Окремо, заступник начальника наголосив на важливості підготовки спільних проєктів між Гірською громадою та іншими громадами України, необхідних для забезпечення життєдіяльності Гірської міської територіальної громади після її деокупації. Крім того, він нагадав присутнім особливості роботи у статусі військової адміністрації
За підсумками наради по кожному питанню були надані протокольні доручення та визначені відповідальні особи.