Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном

Дата: 05.03.2023 11:24
Кількість переглядів: 113

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів.

Картку платника податків, перебуваючи поза межами України, можна отримати наступним чином.

Які документи потрібні?

1. Заповнена заява за формою № 5ДР.

2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Отримати картку платника податків можна:

- особисто у закордонній дипломатичній установі України;

- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);

- через представника в українській податковій.

Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

- довіреність,

- документ, що посвідчує особу представника,

- копію документа, що посвідчує особу довірителя.

Громадянин України проживає або перебуває за кордоном. Як отримати картку  платника податків, у разі її втрати чи зіпсування?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь