A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками роботи зі зверненнями громадян у 2022 році

Дата: 09.11.2022 10:53
Кількість переглядів: 144

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Гірській міській військово-цивільній адміністрації за 2022 рік

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян. В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян тимчасово припинено.

Всього за період з січня по грудень 2022 року у загальному відділі Гірської міської військово-цивільної адміністрації було зареєстровано 72 звернень, що надійшли від мешканців Гірської громади на гарячу лінію Луганської ОДА та гарячу лінію Гірської ВЦА.

Із них: ДБСТ – 1 звернення;

    • гаряча лінія Гірської ВЦА – 4 звернення;
    • гаряча лінія Луганської ОДА – 22 звернення;
    • інші – 45 звернень.

Усі мешканці, які зверталися, станом на зараз мають статус ВПО. питання, порушені у зверненнях, стосувалися надання гуманітарної допомоги, вирішення соціально-побутових питань ВПО пільгових категорій громадян, допомога  у придбанні комп’ютерної техніки для навчання/роботи тощо.

Всі звернення були належним чином оброблені та надані запитувачам у визначені законодавством терміни відповіді.

Окремо слід зазначити, що загальним відділом Гірської міської ВЦА забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний вебсайт Гірської міської громади https://girska-gromada.gov.ua/, де мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення. Крім того, забезпечується прийом звернень через «гарячу лінію» Гірської міської ВЦА, на яку за звітній період надійшло в середньому близько 1150 усних звернень. Основна їх тематика: робота гуманітарних штабів та отримання гуманітарної допомоги.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до Гірської міської ВЦА уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Загальним відділом забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Допомога з порушених питань надається громадянам, як через засоби електронного поштового зв’язку, так і у телефонному режимі. Особлива увага виконавців по зверненням громадян  зосереджена на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей. Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі заступників керівника Гірської міської ВЦА.

Загальний відділ Гірської міської ВЦА і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян та своєчасно надавати відповіді, відповідно до вимог чинного законодавства.


Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Гірської міської військово-цивільної адміністрації у 2022 році

 


№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Кількість усіх звернень Кількість звернень, що надійшли поштою (п.п.1.1, 1.1.1, 1.6) * Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) Результати розгляду звернень:
вирішено позитивно    п. 9.1 відмовлено у задоволенні п. 9.2 дано роз’яснення        п. 9.3 інше п. 9.4 – 9.6
2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1. Обласні та Київська міська державні адміністрації                            
2. Обласні та Київська міська ради                            
3. Районні державні адміністрації             (у т.ч. у м. Києві)                            
4. Районні ради                             
5. Міські ради територіальних громад   72   0   0   34   0   38   0
6. Районні ради у містах                            
7. Селищні ради територіальних громад                            
8. Сільські ради територіальних громад                            
9. РАЗОМ: 0 72 0 0 0 0 0 34 0 0 0 38 0 0
  Перевірка 0 0                        

 

№ з/п Кількість звернень, з них:
повторних (п.2.2) колективних (п.5.2) від учасників війни та осіб з інвалідністю внсладіок війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5) від осіб з інвалідністю І ,ІІ, ІІІ групи (п.7.7, 7.8, 7.9) від ветеранів праці (п.7.6) від дітей війни (п.7.2) від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11 ,7.12, 7.13) від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи          (п.7.14, 7.15)
2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
1. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

 

№ з/п Кількість питань, порушених у зверненнях громадян у тому числі питання:
аграрної політики і земельних відносин  транспорту і зв’язку фінансової, податкової, митної політики соціального захисту праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки охорони  здоров’я комунального господарства житлової політики екології та природних ресурсів забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації 
2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
1. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
2. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5. 0 72 0 2 0 1 0 3 0 4 0 1 0 3 0 8 0 15 0 0 0 1
6. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9. 0 0 0 2 0 1 0 3 0 4 0 1 0 3 0 8 0 15 0 0 0 1

 

№ з/п у тому числі питання:  Штатна чисельність структурного підрозділу роботи  зі зверненнями громадян
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади діяльності місцевих органів виконавчої влади діяльності органів місцевого  самоврядування державного будівництва, адміністративно-територіального устрою інші
2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
1. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0    
2. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0    
3. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0   34
6. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
9. 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 29
Перевірка 0 72                                

 


ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Гірській міській військово-цивільній адміністрації за 10 місяців 2022 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян. В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян тимчасово припинено.

Всього за період з січня по жовтень 2022 року у загальному відділі Гірської міської військово-цивільної адміністрації було зареєстровано 45 звернень, що надійшли від мешканців Гірської громади на гарячу лінію Луганської ОДА та гарячу лінію Гірської ВЦА.

Із них: ДБСТ – 1 звернення;

- гаряча лінія Гірської ВЦА – 4 звернення;

- гаряча лінія Луганської ОДА – 14 звернень;

- інші – 26 звернень.

Усі мешканці, які зверталися, станом на зараз мають статус ВПО. Питання, порушені у зверненнях, стосувалися надання гуманітарної допомоги, вирішення соціально-побутових питань ВПО пільгових категорій громадян, допомога  у придбанні комп’ютерної техніки для навчання/роботи тощо.

Всі звернення були належним чином оброблені та надані запитувачам у визначені законодавством терміни відповіді.

Окремо слід зазначити, що загальним відділом Гірської міської ВЦА забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний вебсайт Гірської міської громади https://girska-gromada.gov.ua/, де мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення. Крім того, забезпечується прийом звернень через «гарячу лінію» Гірської міської ВЦА, на яку за звітній період надійшло в середньому близько 453 усних звернення. Основна їх тематика: робота гуманітарних штабів та отримання гуманітарної допомоги.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до Гірської міської ВЦА уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Загальним відділом забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Допомога з порушених питань надається громадянам, як через засоби електронного поштового зв’язку, так і у телефонному режимі. Особлива увага виконавців по зверненням громадян  зосереджена на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей. Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі заступників керівника Гірської міської ВЦА.

Загальний відділ Гірської міської ВЦА і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян та своєчасно надавати відповіді, відповідно до вимог чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь