A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гірська міська військово-цивільна адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Із 15 липня змінюється порядок подання відомостей про трудову діяльність до ПФУ

Дата: 14.07.2022 17:35
Кількість переглядів: 43

Червнева постанова Пенсійного фонду України «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» набуває чинності з 15 липня 2022 року.

Зазначеною постановою внесено декілька змін.

1. Черговість подання даних про трудову діяльність працівників у електронній формі.

Їх можна подавати в будь-який період упродовж 5 років з дня набуття чинності Закону України від 05.02.2021 № 1217 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Однак передусім необхідно подати відомості про:

- трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років;

- трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

2. Зміни до правил передачі електронних трудових до порталу е-послуг.

Відомості про трудову діяльність працівника подають через сайт електронних послуг ПФУ в електронній формі xml-файлом у вигляді:

- копій документів, виготовлених скануванням;

- в оцифрованому вигляді – створенням відповідного е-запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи, зі сканованими копіями документів, на підставі яких створено запис.

3. Порядок повторного подання трудових книжок.

Повторно подають відомості про трудову діяльність для виправлення записів у разі:

- виявлення неправильного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року;

- або створення неправильного е-запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на сайті е-послуг ПФУ.

4. Можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто працівниками до ПФУ.

Працівник може подати відомості про трудову діяльність до ПФУ особисто, або він чи страхувальник – через сайт е−послуг ПФУ.

5. Порядок подання даних за відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб.

Страхувальник створює відповідний е-запис у кабінеті страхувальника, якщо відсутні відомості про:

- прийняття на роботу;

- переміщення між підрозділами або переведення на іншу роботу;

- звільнення, поновлення на роботі;

- призупинення/відновлення дії трудового договору;

- присвоєння, зміну або позбавлення звання/категорії/розряду;

- навчання, стажування, складання присяги.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь