Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Із 15 липня змінюється порядок подання відомостей про трудову діяльність до ПФУ

Дата: 14.07.2022 17:35
Кількість переглядів: 210

Червнева постанова Пенсійного фонду України «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» набуває чинності з 15 липня 2022 року.

Зазначеною постановою внесено декілька змін.

1. Черговість подання даних про трудову діяльність працівників у електронній формі.

Їх можна подавати в будь-який період упродовж 5 років з дня набуття чинності Закону України від 05.02.2021 № 1217 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Однак передусім необхідно подати відомості про:

- трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років;

- трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

2. Зміни до правил передачі електронних трудових до порталу е-послуг.

Відомості про трудову діяльність працівника подають через сайт електронних послуг ПФУ в електронній формі xml-файлом у вигляді:

- копій документів, виготовлених скануванням;

- в оцифрованому вигляді – створенням відповідного е-запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи, зі сканованими копіями документів, на підставі яких створено запис.

3. Порядок повторного подання трудових книжок.

Повторно подають відомості про трудову діяльність для виправлення записів у разі:

- виявлення неправильного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року;

- або створення неправильного е-запису в кабінеті страхувальника або застрахованої особи на сайті е-послуг ПФУ.

4. Можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто працівниками до ПФУ.

Працівник може подати відомості про трудову діяльність до ПФУ особисто, або він чи страхувальник – через сайт е−послуг ПФУ.

5. Порядок подання даних за відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб.

Страхувальник створює відповідний е-запис у кабінеті страхувальника, якщо відсутні відомості про:

- прийняття на роботу;

- переміщення між підрозділами або переведення на іншу роботу;

- звільнення, поновлення на роботі;

- призупинення/відновлення дії трудового договору;

- присвоєння, зміну або позбавлення звання/категорії/розряду;

- навчання, стажування, складання присяги.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь