Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі "Капітальний ремонт комунальної автодороги по вул. Гагаріна та вул. Дружби у м. Гірське Луганської області"

Дата: 26.07.2021 09:05
Кількість переглядів: 403

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі "Капітальний ремонт комунальної автодороги по вул. Гагаріна та вул. Дружби у м. Гірське Луганської області"

 

ДК 021:2015: 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011

 

ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:

UA-2021-07-20-005213-b, на очікувану вартість -  11674316,00 грн.

 

Оголошення про проведення відкритих торгів

1.Найменування: Гірська міська військово-йивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області

2.Місце знаходження: 93292, Луганська обл., місто Гірське, вул.               Центральна, 7.

3.Код ЄДРПОУ: 44019094

4.Категорія:  відповідно до п.1 ч.3 ст.2 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в редакції від 19.04.2020р.

5.Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

6.Дата оголошення: 20 липня 2021 року.

7.Процедура закупівлі: Відкриті торги.

8.Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-005213-b

9.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 10.Строк надання поставки товару до 10.09.2021 року.

11.Очікувана вартість предмета закупівлі: 11674316,00 грн.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

 

Технічне завдання

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Об’єктом капітального ремонту є ділянка автомобільної дороги, яка є магістральною вулицею районного значення безперервного руху ІV категорії і розташована у Луганський області та проходить територією м. Гірське по вулицям Гагаріна та Дружби. За технічною класифікацією, згідно з ДБН В.2.3-5:2018 автомобільна дорога відноситься до IV категорії, розрахункова швидкість по рівнинній місцевості в межах населеного пункту 50км/год. При проектуванні використані матеріали інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних генеральним проектувальником в березні 2021 році. Технічними рішеннями проектування забезпечено: високі транспортно-експлуатаційні якості, ефективна охорона навколишнього середовища, нормативна безпека дорожнього руху. Початок пікетажу ПК00+00 прийнято на перехресті з комунальною дорогою по вул. Центральна м.Гірське. Кінець пікетажу ПК00+81,4 прийнято на перехресті з комунальною дорогою на вул. Чернишевського м. Гірське. Загальна довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 814м.

Існуюча автомобільна дорога має дві смуги руху, загальна ширина проїзної частини складає

від 7,0м до 4,5м. На ділянці автомобільної дороги відсутні ділянки земляного полотна індивідуального проектування, розв’язки у різних рівнях, середні та великі мости. Автомобільні дороги є головними та житловими вулицями загальноміського значення, які прокладені у простих інженерно-геологічних умовах у районі з сейсмічністю до 6 балів, має 2 смуги руху і дорожній одяг капітального типу (покриття із асфальтобетону).

Конструкція існуючого дорожнього одягу:

-Основа-щебень0,20м;

-Покриття-асфальтобетон товщиною 0,08-0,10м.


Присутні наступні штучні споруди та підземні комунікації:

1 - три газопровідні труби над автошляхом

2 - теплотраса під головним шляхом

Проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги відбувається з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.

Ширина земляного полотна – від 7,0м до 5,5м.

Для забезпечення відводу поверхневих вод поперечний профіль проїзної частини запроектований двоскатним (двосхилим) з похилом 20‰ ліворуч та праворуч до дренуючого шару земельного полотна.

 

Основні елементи проектного поперечного профілю ПК00+00 -00+81,4:

- ширина дорожнього полотна - від 7,0м до 5,5м;

- ширина проїзної частини – від 7,0м до 5,5м;

- кількість смуг руху – 2;

- дорожній одяг з твердим покриттям;

- профіль проїзної частини – двоскатний.

 

 

 

 

 

 

 

                       

Обсяг робіт

 

 

п/п

 

Найменування робіт та витрат

Одиниця

виміру

  Кількість

Примітка

 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздiл 1. Головний шлях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за

допомогою машин для холодного фрезерування

асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування

2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

5244,6

 

 

2

На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати

або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

-5244,6

 

 

3

Перевезення асфальту, шлакобетону тощо

самоскидами на вiдстань 5 км

  т

250,16742

 

 

4

Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з

застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм

(200 мм)

  м2

170,6

 

 

5

Перевезення грунту до 5 км

  т

54,492

 

 

6

Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих

сумiшей оптимального гранулометричного складу

одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

170,6

 

 

7

На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття

з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати

до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

170,6

 

 

8

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

3,18522

 

 

9

Улаштування вирiвнювального шару з

асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням

укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  т

769,7615

 

 

10

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

3,18522

 

 

11

Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних

сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,

5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

5308,7

 

 

12

Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м

1080

 

 

13

Установлення бортових каменiв бетонних i

залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м

1218

 

 

 

Роздiл 2. З'їзди

 

 

 

 

14

Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за

допомогою машин для холодного фрезерування

асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування

2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

553,8

 

 

15

На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати

або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

-553,8

 

 

16

Перевезення асфальту, шлакобетону тощо

самоскидами на вiдстань 5 км

  т

26,41626

 

 

17

Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з

застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм

(200 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при

систематичному русi транспорту на другiй]

  м2

145,7

 

 

18

Перевезення грунту до 5 км

  т

46,624

 

 

19

Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих

сумiшей оптимального гранулометричного складу

одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

145,7

 

 

20

На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття

з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати

до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

145,7

 

 

21

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

0,38742

 

 

22

Улаштування вирiвнювального шару з

асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням

укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  т

93,6265

 

 

23

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

0,38742

 

 

24

Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних

сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,

5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

645,7

 

 

25

Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м

144

 

 

26

Установлення бортових каменiв бетонних i

залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м

270

 

 

 

Роздiл 3. Примикання

 

 

 

 

27

Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за

допомогою машин для холодного фрезерування

асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування

2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

1599,2

 

 

28

На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати

або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

-1599,2

 

 

29

Перевезення асфальту, шлакобетону тощо

самоскидами на вiдстань 5 км

  т

76,85424

 

 

30

Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з

застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм

(200 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при

систематичному русi транспорту на другiй]

  м2

305,4

 

 

31

Перевезення грунту до 5 км

  т

97,92

 

 

32

Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих

сумiшей оптимального гранулометричного складу

одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

305,4

 

 

33

На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття

з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати

до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м2

305,4

 

 

34

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

1,12842

 

 

35

Улаштування вирiвнювального шару з

асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням

укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  т

270,9615

 

 

36

Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  т

1,12842

 

 

37

Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних

сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,

5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м2

1868,7

 

 

38

Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м

187

 

 

39

Установлення бортових каменiв бетонних i

залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м

322

 

 

 

Роздiл 4. Узбіччя

 

 

 

 

40

Розробка ґрунту в траншеях та котлованах

екскаваторами мiсткiстю ковша 0,25 м3 з

навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2

  м3

5,9

 

 

41

Перевезення грунту до 5 км

  т

9,44

 

 

42

Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям,

група ґрунту 1

  м3

5,9

 

 

43

Планування площ механiзованим способом, група

ґрунту 2

  м2

196,2

 

 

 

Роздiл 5. Тротуари

 

 

 

 

44

Розбирання асфальтобетонних покриттiв

механiзованим способом

  м3

260,96

 

 

45

Розбирання бортових каменiв (поребриків)

  м

1089

 

 

46

Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу

  м

1115

 

 

47

Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних

елементiв мощення [ФЭМ]

  м2

1334,6

 

 

 

Роздiл 6. Дорожні знаки

 

 

 

 

48

Демонтаж дорожнiх знакiв на металевих стояках

  шт

3

 

 

49

Установлення дорожнiх знакiв на металевих стояках

  шт

41

 

 

50

При установленнi додаткових щиткiв додавати до норм

18-61-1, 18-61-2, 18-61-3

  шт

27

 

 

 

Роздiл 7. Розмітка

 

 

 

 

51

Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги

вручну перед нанесенням ліній горизонтальної

дорожньої розмітки [при виконанні робіт на одній

половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту

по другій половині з інтенсивністю більше 150

автомобілів за добу]

  км

1,111

 

 

52

Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1,

1.2, 1.4 - 1.8 фарбою маркірувальною машиною Line

Laser ІІ [при виконанні робіт на одній половині проїзної

частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з

інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]

  км

1,045

 

 

53

Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки

фарбою дорожньою по трафарету фарборозпилювачем

ручним з використанням компресора та електростанції

пересувної, тип лінії 1.13 [при виконанні робіт на одній

половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту

по другій половині з інтенсивністю більше 150

автомобілів за добу]

  м2

4,05

 

 

54

Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки

фарбою дорожньою по трафарету фарборозпилювачем

ручним з використанням компресора та електростанції

пересувної, тип лінії 1.14.1, 1.22 [при виконанні робіт на

одній половині проїзної частини дороги, з рухом

транспорту по другій половині з інтенсивністю більше

150 автомобілів за добу]

  м2

88,64

 

 

 

Роздiл 8. Колодязі існуючі

 

 

 

 

55

Демонтаж люка

  шт

13

 

 

56

Розбирання асфальтобетонних покриттiв вручну [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

  м3

8,816

 

 

57

Розбирання щебеневих покриттiв та основ [на однiй

половинi проїжджої частини при систематичному русi

транспорту на другiй]

  м3

50,05

 

 

58

Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв

основи з пiщано-щебеневоїої сумiшi [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

  м3

25,025

 

 

59

Улаштування дорожнiх покриттiв iз збiрних

залiзобетонних плит прямокутних площею до 10,5 м2

[на однiй половинi проїжджої частини при

систематичному русi транспорту на другiй]

  м3

8,816

 

 

60

Ущiльнення грунту щебенем

  м2

39,45

 

 

61

Улаштування колодязiв круглих дiаметром 1,0 м iз

збiрного залiзобетону в сухих грунтах

  м3

0,286

 

 

62

Демонтаж обечайки люка

  шт

13

 

 

63

Улаштування колодязiв круглих дiаметром 1,0 м iз

збiрного залiзобетону в сухих грунтах

  м3

0,286

 

 

 

Роздiл 9. Інші роботи

 

 

 

 

64

Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-

самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.

  т

519,2291

 

 

65

Перевезення сміття до 5 км

  т

519,2291

 

 

 

             

 

 

Очікувана вартість предмету закупівлі:

11674316,00 грн. згідно із документацією, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання або визначення вартості послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь