Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі "Капітальний ремонт комунальної автодороги по вул. Гагаріна та вул. Дружби у м. Гірське Луганської області"
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі "Капітальний ремонт комунальної автодороги по вул. Гагаріна та вул. Дружби у м. Гірське Луганської області"
ДК 021:2015: 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011
ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2021-07-20-005213-b, на очікувану вартість - 11674316,00 грн.
Оголошення про проведення відкритих торгів
1.Найменування: Гірська міська військово-йивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області
2.Місце знаходження: 93292, Луганська обл., місто Гірське, вул. Центральна, 7.
3.Код ЄДРПОУ: 44019094
4.Категорія: відповідно до п.1 ч.3 ст.2 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в редакції від 19.04.2020р.
5.Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45233000-9: Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
6.Дата оголошення: 20 липня 2021 року.
7.Процедура закупівлі: Відкриті торги.
8.Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-005213-b
9.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 10.Строк надання поставки товару до 10.09.2021 року.
11.Очікувана вартість предмета закупівлі: 11674316,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:
Технічне завдання
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Об’єктом капітального ремонту є ділянка автомобільної дороги, яка є магістральною вулицею районного значення безперервного руху ІV категорії і розташована у Луганський області та проходить територією м. Гірське по вулицям Гагаріна та Дружби. За технічною класифікацією, згідно з ДБН В.2.3-5:2018 автомобільна дорога відноситься до IV категорії, розрахункова швидкість по рівнинній місцевості в межах населеного пункту 50км/год. При проектуванні використані матеріали інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних генеральним проектувальником в березні 2021 році. Технічними рішеннями проектування забезпечено: високі транспортно-експлуатаційні якості, ефективна охорона навколишнього середовища, нормативна безпека дорожнього руху. Початок пікетажу ПК00+00 прийнято на перехресті з комунальною дорогою по вул. Центральна м.Гірське. Кінець пікетажу ПК00+81,4 прийнято на перехресті з комунальною дорогою на вул. Чернишевського м. Гірське. Загальна довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 814м.
Існуюча автомобільна дорога має дві смуги руху, загальна ширина проїзної частини складає
від 7,0м до 4,5м. На ділянці автомобільної дороги відсутні ділянки земляного полотна індивідуального проектування, розв’язки у різних рівнях, середні та великі мости. Автомобільні дороги є головними та житловими вулицями загальноміського значення, які прокладені у простих інженерно-геологічних умовах у районі з сейсмічністю до 6 балів, має 2 смуги руху і дорожній одяг капітального типу (покриття із асфальтобетону).
Конструкція існуючого дорожнього одягу:
-Основа-щебень0,20м;
-Покриття-асфальтобетон товщиною 0,08-0,10м.
Присутні наступні штучні споруди та підземні комунікації:
1 - три газопровідні труби над автошляхом 2 - теплотраса під головним шляхом |
Проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги відбувається з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту.
Ширина земляного полотна – від 7,0м до 5,5м.
Для забезпечення відводу поверхневих вод поперечний профіль проїзної частини запроектований двоскатним (двосхилим) з похилом 20‰ ліворуч та праворуч до дренуючого шару земельного полотна.
Основні елементи проектного поперечного профілю ПК00+00 -00+81,4:
- ширина дорожнього полотна - від 7,0м до 5,5м;
- ширина проїзної частини – від 7,0м до 5,5м;
- кількість смуг руху – 2;
- дорожній одяг з твердим покриттям;
- профіль проїзної частини – двоскатний.
Обсяг робіт |
|
|||||
|
№ п/п |
Найменування робіт та витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роздiл 1. Головний шлях |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
5244,6 |
|
|
|
2 |
На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
-5244,6 |
|
|
|
3 |
Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 5 км |
т |
250,16742 |
|
|
|
4 |
Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм (200 мм) |
м2 |
170,6 |
|
|
|
5 |
Перевезення грунту до 5 км |
т |
54,492 |
|
|
|
6 |
Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих сумiшей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
170,6 |
|
|
|
7 |
На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
170,6 |
|
|
|
8 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
3,18522 |
|
|
|
9 |
Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
769,7615 |
|
|
|
10 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
3,18522 |
|
|
|
11 |
Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
5308,7 |
|
|
|
12 |
Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
1080 |
|
|
|
13 |
Установлення бортових каменiв бетонних i залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
1218 |
|
|
|
|
Роздiл 2. З'їзди |
|
|
|
|
|
14 |
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
553,8 |
|
|
|
15 |
На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
-553,8 |
|
|
|
16 |
Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 5 км |
т |
26,41626 |
|
|
|
17 |
Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм (200 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
145,7 |
|
|
|
18 |
Перевезення грунту до 5 км |
т |
46,624 |
|
|
|
19 |
Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих сумiшей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
145,7 |
|
|
|
20 |
На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
145,7 |
|
|
|
21 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
0,38742 |
|
|
|
22 |
Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
93,6265 |
|
|
|
23 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
0,38742 |
|
|
|
24 |
Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
645,7 |
|
|
|
25 |
Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
144 |
|
|
|
26 |
Установлення бортових каменiв бетонних i залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
270 |
|
|
|
|
Роздiл 3. Примикання |
|
|
|
|
|
27 |
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1599,2 |
|
|
|
28 |
На кожні 10 мм зміни глибини фрезерування додавати або виключати до норми 18-3-1 (до 30 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
-1599,2 |
|
|
|
29 |
Перевезення асфальту, шлакобетону тощо самоскидами на вiдстань 5 км |
т |
76,85424 |
|
|
|
30 |
Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм (200 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
305,4 |
|
|
|
31 |
Перевезення грунту до 5 км |
т |
97,92 |
|
|
|
32 |
Улаштування основ та покриттiв з пiщано-щебеневих сумiшей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
305,4 |
|
|
|
33 |
На кожний 1 см змiни товщини шару основи та покриття з пiщано-щебеневих сумiшей додавати або виключати до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
305,4 |
|
|
|
34 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
1,12842 |
|
|
|
35 |
Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону (60 мм) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
270,9615 |
|
|
|
36 |
Розливання в'яжучих матерiалiв (витрата 0,6 кг/м2) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
т |
1,12842 |
|
|
|
37 |
Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3, 5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1868,7 |
|
|
|
38 |
Розбирання бортових каменiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
187 |
|
|
|
39 |
Установлення бортових каменiв бетонних i залiзобетонних при iнших видах покриттiв [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м |
322 |
|
|
|
|
Роздiл 4. Узбіччя |
|
|
|
|
|
40 |
Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2 |
м3 |
5,9 |
|
|
|
41 |
Перевезення грунту до 5 км |
т |
9,44 |
|
|
|
42 |
Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям, група ґрунту 1 |
м3 |
5,9 |
|
|
|
43 |
Планування площ механiзованим способом, група ґрунту 2 |
м2 |
196,2 |
|
|
|
|
Роздiл 5. Тротуари |
|
|
|
|
|
44 |
Розбирання асфальтобетонних покриттiв механiзованим способом |
м3 |
260,96 |
|
|
|
45 |
Розбирання бортових каменiв (поребриків) |
м |
1089 |
|
|
|
46 |
Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу |
м |
1115 |
|
|
|
47 |
Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ] |
м2 |
1334,6 |
|
|
|
|
Роздiл 6. Дорожні знаки |
|
|
|
|
|
48 |
Демонтаж дорожнiх знакiв на металевих стояках |
шт |
3 |
|
|
|
49 |
Установлення дорожнiх знакiв на металевих стояках |
шт |
41 |
|
|
|
50 |
При установленнi додаткових щиткiв додавати до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3 |
шт |
27 |
|
|
|
|
Роздiл 7. Розмітка |
|
|
|
|
|
51 |
Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] |
км |
1,111 |
|
|
|
52 |
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8 фарбою маркірувальною машиною Line Laser ІІ [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] |
км |
1,045 |
|
|
|
53 |
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою дорожньою по трафарету фарборозпилювачем ручним з використанням компресора та електростанції пересувної, тип лінії 1.13 [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] |
м2 |
4,05 |
|
|
|
54 |
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою дорожньою по трафарету фарборозпилювачем ручним з використанням компресора та електростанції пересувної, тип лінії 1.14.1, 1.22 [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] |
м2 |
88,64 |
|
|
|
|
Роздiл 8. Колодязі існуючі |
|
|
|
|
|
55 |
Демонтаж люка |
шт |
13 |
|
|
|
56 |
Розбирання асфальтобетонних покриттiв вручну [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м3 |
8,816 |
|
|
|
57 |
Розбирання щебеневих покриттiв та основ [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м3 |
50,05 |
|
|
|
58 |
Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з пiщано-щебеневоїої сумiшi [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м3 |
25,025 |
|
|
|
59 |
Улаштування дорожнiх покриттiв iз збiрних залiзобетонних плит прямокутних площею до 10,5 м2 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м3 |
8,816 |
|
|
|
60 |
Ущiльнення грунту щебенем |
м2 |
39,45 |
|
|
|
61 |
Улаштування колодязiв круглих дiаметром 1,0 м iз збiрного залiзобетону в сухих грунтах |
м3 |
0,286 |
|
|
|
62 |
Демонтаж обечайки люка |
шт |
13 |
|
|
|
63 |
Улаштування колодязiв круглих дiаметром 1,0 м iз збiрного залiзобетону в сухих грунтах |
м3 |
0,286 |
|
|
|
|
Роздiл 9. Інші роботи |
|
|
|
|
|
64 |
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
519,2291 |
|
|
|
65 |
Перевезення сміття до 5 км |
т |
519,2291 |
|
|
|
|
|||||
Очікувана вартість предмету закупівлі:
11674316,00 грн. згідно із документацією, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання або визначення вартості послуг.