Чи обов’язково буде пенсіонерам переходити на обслуговування у банки?
Цьогоріч 01 вересня змінюються правила виплати пенсій та державної допомоги, і пенсіонерів та інших отримувачів соцвиплат мають перевести на банківські картки. Лише пенсіонери, що досягли 80-річного віку, люди з інвалідністю, особи, що потребують постійного стороннього догляду та ті, хто є одержувачами соцдопомоги особам, які не мають права на пенсію, і допомоги на догляд, можуть обрати доставку виплати або в Укрпошті, або у банку.
У багатьох літніх людей виникає питання: чи обов’язково їм буде переходити на обслуговування у банк і чи можна буде продовжити отримувати пенсію через поштове відділення? Адже зазвичай для літніх людей складає труднощі опанувати «новітні технології»: сучасний мобільний телефон, планшет, SMART-телевізор тощо.
Тож, звертаємо вашу увагу: ПЕНСІОНЕР САМОСТІЙНО ПОВИНЕН ОБРАТИ МІСЦЕ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЇ.
Як визначено у нормативно-правових актах, що регулюють виплату та доставку пенсій, виплата пенсії може проводитись підприємствами поштового зв’язку або банківськими установами. Отже, особисто сам пенсіонер визначає, де і як буде отримувати належну йому пенсію.
Для цього НЕОБХІДНО:
- власноруч написати відповідну заяву
- надати її до найближчого відділення Пенсійного фонду України.
Тож, якщо ви виходите на пенсію й хочете отримувати гроші вдома від листоноші, або уже отримуєте кошти на банківський рахунок, але хочете перейти на обслуговування в Укрпошту, потрібно зробити декілька простих кроків:
- заповнити заяву на отримання пенсії в Укрпошті,
- підготувати копії документів, які потрібно додати до заяви,
- надати пакет документів до найближчого відділення Пенсійного фонду України,
- отримати пенсію у відділенні або вдома від листоноші.
Також акцентуємо вашу увагу на зміненому порядку виплати пенсій та соціальної допомоги у період дії карантину, який встановлено на рівні держави через поширення коронавірусної інфекції: у разі нездужання отримувач коштів повинен повідомити листоношу або працівників відділення, в якому він отримує пенсію, про захворювання або має візуальні ознаки респіраторного захворювання.
У зв’язку із цим можна:
- призначити іншу особу, яка буде отримувати кошти;
- перенести виплату пенсії на наступний виплатний період.
У будь-якому з випадків потрібно проінформувати про своє рішення співробітника Укрпошти (листоношу/працівників відділення, яке обслуговує адресу проживання отримувача коштів/оператора контакт-центру Укрпошти) та надати вичерпну інформацію щодо пенсійних документів та контактних даних.
За інформацією АТ «УКРПОШТА»