Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за вересень 2024 року

Дата: 01.10.2024 07:53
Кількість переглядів: 41

ЗВІТ

про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та
ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 вересня 2024 р. по 30 вересня 2024 р.

Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської
військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 вересня 2024 р. по 30 вересня 2024 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які
не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 483 документи, із них 242 містять контрольний термін виконання, серед яких 37 невідкладних, 48 термінових.
За видами контрольних документів:
1) документи з вищих органів влади – 64;
2) документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 67;
3) документи з Луганської обласної державної адміністрації – 55;
4) документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 41;
5) документи з інших установ та організацій – 11;
6) розпорядження начальника Гірської міської ВА – 21.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 2 протокольні доручення керівництва Луганської ОДА.
Також протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 5 розпоряджень голови Луганської ОДА, з них на контролі - 2.
Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА отримали документів:
- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я – 88, з них контрольні – 56;
- відділ економіки/сектор міжнародних відносин – 74, з них контрольні – 50;
- відділ освіти, культури, молоді та спорту – 68, з них контрольні – 41;
- загальний відділ – 45, з них контрольні – 17;
- відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 43, з них контрольні – 27;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг» – 41, з них контрольні – 13;
- відділ правового забезпечення та кадрової роботи – 30, з них контрольні – 5;
- сектор інформаційної політики – 24, з них контрольні – 14;
- фінансове управління –18, з них контрольні – 3;
- служба у справах дітей – 14, з них контрольні – 8;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності – 14, з них контрольні – 2;
- відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 11, з них контрольні – 4;
- інспектор з обліку військовозобов'язаних – 8, з них контрольні – 5.
Станом на 01.10.2024 в роботі знаходиться 1140 документів з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 46 документів з термінами, що не входять до звітного періоду
або мають подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 46;
- відділом економіки/сектором міжнародної підтримки – 42;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 30;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 24;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» –12;
- сектором інформаційної політики – 9;
- загальним відділом – 8;
- службою у справах дітей – 8;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 5;
- інспектором з обліку військовозобов'язаних – 4;
- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 4;
- фінансовим управлінням – 3;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 1.

За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням
спеціаліста з питань контролю загального відділу надати інформацію, консультуються з ним при наявності запитань та надають пояснення про причини несвоєчасного інформування про виконання контрольних документів.
Окремо слід зазначити, що у звітному періоді значно зменшилась фіксація випадків надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа, проте, досі залишаються випадки ігнорування
нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з питань контролю загального відділу та відсутність інформації у журналі контрольних документів відповідно. Крім того, з метою покращення стану виконавської дисципліни в
установі, загальним відділом систематично надається методична та практична допомога всім структурним підрозділам Гірської міської ВА.
Висновок: стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та місцевої адміністрації в основному відповідає вимогам сьогодення, проте ряд показників потребують більш пильного слідкування, зокрема, пропоную:
1) відділу ЖКГ, капітального будівництва, комунальної власності, екології та благоустрою, відділу освіти, культури, молоді та спорту, відділу економіки та сектору міжнародної допомоги, головному спеціалісту з питань інформаційної політики сектору інформаційної політики – забезпечити регулярне заповнення Журналу контрольних документів, уникаючи несвоєчасності та неточностей;
2) у разі неможливості своєчасної підготовки інформації щодо виконання контрольних завдань з об’єктивних причин, невідкладно інформувати головного спеціаліста з питань контролю загального відділу;
3) начальникам структурних підрозділів особисто відслідковувати терміни та контролювати виконання контрольних документів, за підсумками – слідкувати за заповненням спеціалістами структурного підрозділу Журналу
контрольних документів Гірської міської ВА та, у окремих випадках, інформувати головного спеціаліста з питань контролю загального відділу;

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь