Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за серпень 2024 року
ЗВІТ
про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та
ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 серпня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.
Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської
військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 серпня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які
не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 482 документи, із них 262 містять контрольний термін виконання, серед яких 50 невідкладних, 54 термінових.
За видами контрольних документів:
1) документи з вищих органів влади – 86;
2) документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 77;
3) документи з Луганської обласної державної адміністрації – 29;
4) документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 51;
5) документи з інших установ та організацій – 19;
6) розпорядження начальника Гірської міської ВА – 17.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 4 протокольні доручення керівництва Луганської ОДА.
Також протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 3 розпорядження голови Луганської ОДА.
Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА отримали документів:
- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я – 127, з них контрольні – 90;
- відділ освіти, культури, молоді та спорту – 94, з них контрольні – 46;
- загальний відділ – 51, з них контрольні – 14;
- відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 50, з них контрольні – 37;
- сектор економіки – 42, з них контрольні – 24;
- сектор інформаційної політики – 35, з них контрольні – 33;
- відділ правового забезпечення та кадрової роботи – 32, з них контрольні – 18;
- фінансове управління – 16, з них контрольні – 4;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг» – 15, з них контрольні – 4;
- інспектор з обліку військовозобов'язаних – 9, з них контрольні – 6;
- служба у справах дітей – 9, з них контрольні – 5;
- відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 6, з них контрольні – 4;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності – 2, з них контрольні – 0.
Станом на 01.09.2024 в роботі знаходиться 1076 документів з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 37 документів з термінами, що не входять до звітного періоду або мають подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 72;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 36;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 30;
- сектором інформаційної політики – 26;
- сектором економіки – 20;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 15;
- загальним відділом – 10;
- інспектором з обліку військовозобов'язаних – 5;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» –3;
- службою у справах дітей – 3;
- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 3;
- фінансовим управлінням – 2;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 0.
За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням
спеціаліста з питань контролю загального відділу надати інформацію, консультуються з ним при наявності запитань та надають пояснення про причини несвоєчасного інформування про виконання контрольних документів.
Окремо слід зазначити, що у звітному періоді значно зменшилась фіксація випадків надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа, проте, досі залишаються випадки ігнорування
нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з питань контролю загального відділу. Крім того, з метою покращення стану виконавської дисципліни в установі, загальним відділом систематично надається методична
та практична допомога всім структурним підрозділам Гірської міської ВА.
Висновок:
стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів
обласної та місцевої адміністрації в основному відповідає вимогам сьогодення, проте ряд показників потребують більш пильного слідкування, зокрема, пропоную:
1) відділу ЖКГ, капітального будівництва, комунальної власності, екології та благоустрою, відділу освіти, культури, молоді та спорту, відділу економіки та сектору міжнародної допомоги, головному спеціалісту з питань інформаційної політики сектору інформаційної політики – забезпечити регулярне заповнення Журналу контрольних документів, уникаючи несвоєчасності та неточностей;
2) у разі неможливості своєчасної підготовки інформації щодо виконання контрольних завдань з об’єктивних причин, невідкладно інформувати головного спеціаліста з питань контролю загального відділу;
3) начальникам структурних підрозділів особисто відслідковувати терміни та контролювати виконання контрольних документів, за підсумками – слідкувати за заповненням спеціалістами структурного підрозділу Журналу
контрольних документів Гірської міської ВА та, у окремих випадках, інформувати головного спеціаліста з питань контролю загального відділу.