Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за червень 2024 року

Дата: 01.07.2024 12:36
Кількість переглядів: 72

ЗВІТ

про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та
ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 червня 2024 р. по 30 червня 2024 р.

Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської
військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 червня 2024 р. по 30 червня 2024 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які
не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 483 документи, із них 243 містять контрольний термін виконання, серед яких 51 невідкладний, 37 термінових.
За видами контрольних документів:
1) документи з вищих органів влади – 75;
2) документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 78;
3) документи з Луганської обласної державної адміністрації – 39;
4) документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 38;
5) документи з інших установ та організацій – 13;
6) розпорядження керівника Гірської міської ВА – 14.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 2 протокольних доручення керівництва Сєвєродонецької РДА. Також, протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 4 розпорядження голови Луганської ОДА.
Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА отримали документів:
- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я – 78, з них контрольні – 52;
- відділ освіти, культури, молоді та спорту – 62, з них контрольні – 24;
- сектор економіки – 54, з них контрольні – 34;
- відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 53, з них контрольні – 35;
- відділ правового забезпечення та кадрової роботи – 41, з них контрольні – 16;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг» - 39, з них контрольні – 6;
- загальний відділ – 38, з них контрольні – 9;
- сектор інформаційної політики – 29, з них контрольні – 17;
- інспектор з обліку військовозобов'язаних – 26, з них контрольні – 16;
- служба у справах дітей – 10, з них контрольні – 6;
- відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 10, з них контрольні – 5;
- фінансове управління – 10, з них контрольні – 0;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності – 1, з них контрольні – 0.
Станом на 01.07.2024 в роботі знаходиться 948 документів з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 57 документів з термінами, що не входять до звітного періоду або мають
подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 44;
- сектором економіки – 32;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 30;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 17;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 14;
- інспектором з обліку військовозобов'язаних - 13
- сектором інформаційної політики – 12;
- загальним відділом – 9;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» – 6;
- службою у справах дітей – 5;
- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 4;
- фінансовим управлінням – 0;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 0.

За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням
спеціаліста надати інформацію, консультуються зі спеціалістом при наявності запитань та надають пояснення про причини невиконання контрольних завдань або надання відповідей пізніше за встановлений термін виконання. Слід зазначити, що у звітному періоді значно зменшилась фіксація випадків надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа, проте, досі залишаються випадки ігнорування нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з питань контролю. З метою уникнення невиконання контрольних документів та покращення стану виконавської дисципліни, загальним відділом систематично надається методична та практична допомога всім структурним підрозділам Гірської міської ВА.
Висновок: стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та місцевої адміністрації в основному відповідає вимогам сьогодення, проте ряд показників необхідно удосконалити, зокрема:
- з метою недопущення неналежної організації виконання документів з вищих органів влади, пропоную:
відділу ЖКГ, капітального будівництва, комунальної власності, екології та благоустрою, відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я - продовжити систематичне заповнення Журналу контрольних документів, головному спеціалісту з питань інформаційної політики сектору інформаційної політики - доопрацювати всі контрольні документи, особливо, які знаходяться на внутрішньому контролі, та до 07.07.2024 повністю заповнити Журнал контрольних документів, відділу освіти, культури, молоді та спорту, відділу економіки та сектору міжнародної допомоги - розпочати роботу в Журналі контрольних документів та до 25.07.2024 заповнити Журнал;
- неухильно звітувати спеціалісту з питань контролю про стан виконання контрольних документів;
- інформувати спеціаліста з питань контролю про причини порушення виконавської дисципліни;
- продовжити моніторинг порушень виконавської дисципліни, за необхідності – готувати доповідні записки.
Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь