Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Щомісячні звіти

Дата: 31.01.2024 13:34
Кількість переглядів: 86

ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.

 

    Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 січня 2024 р. по 31 січня 2024 р.

    Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у січні поточного року надійшло 7 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених - 4 звернення;
  • від учасника бойових дій - 1 звернення;
  • з питань соціального захисту - 2 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом січня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень. Спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усних звернень про пошкоджене/зруйноване житло. Отримавши вичерпні відповіді на «гарячих лініях», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

    Загалом же, в умовах воєнного стану, вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли  за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 лютого 2024 р. по 29 лютого 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у лютому поточного року надійшло 9 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 2 звернення;
  • ДБСТ Печених- 1 скарга;
  • інше – 6 звернень.

Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.

Крім того, протягом лютого 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 8 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 4 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Також у лютому поточного року було проведено позапланову перевірку роботи зі звернення громадян у службі у правах дітей Гірської міської військової адміністрації. За підсумками – начальнику служби у справах дітей були надані рекомендації щодо вдосконалення роботи в цьому напрямку, а саме:

1. За вимогою запитувачів надавати копії зареєстрованих звернень в день реєстрації звернення.

2. Зважаючи на кількість звернень та публічних запитів, які надходять до Служби у справах дітей, завести окремий журнал для реєстрації цього виду кореспонденції, взявши номер справи з номенклатури служби, що є резервним.

3. Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення формувати в окремі справи відповідно до номенклатури справ. Формування і зберігання справ, що надійшли із загального відділу зберігати із приміткою на титульному аркуші «КОПІЯ», розміщувати справи у хронологічному або алфавітному порядку з усіма документами щодо її розгляду і вирішення із титульним аркушем.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 березня 2024 р. по 31 березня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 березня 2024 р. по 31березня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у березні поточного року надійшло 6 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 1 звернення;
  • інше – 5 звернень.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом березня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 10 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 6 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі 198.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 квітня 2024 р. по 30 квітня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області.

Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у квітні поточного року надійшло 6 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 3 звернення;
  • ДБСТ Печених – 1особистий прийом;
  • інше – 2 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться три звернення.

Крім того, протягом квітня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 6 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 238. Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення на «гарячі лінії», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Інформація про телефонні звернення, які надійшли на «гарячу лінію» Гірської міської військової адміністрації зазначено у додатку до звіту (додається).

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 травня 2024 р. по 31 травня2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 травня 2024 р. по 31 травня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у травні поточного року надійшло 5 звернень, з них:

  • ДБСТ Печених – 2 звернення (особистий прийом)
  • інше – 3 звернення.

        Станом на зараз в роботі знаходиться два звернення.

Крім того, протягом травня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 4 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 17 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 4 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі - 346.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

       Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 1червня 2024 р. по 30 червня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 червня 2024 р. по 30 червня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у червні поточного року надійшло одне звернення.

Крім того, протягом червня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося одна особа, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 14 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 4 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі - 285.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 1 липня 2024 р. по 31 липня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 липня 2024 р. по 31 липня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у липні поточного року надійшло чотири звернення. З них :

ДБСТ 1 звернення (особистий прийом);

діяльність місцевих органів виконавчої влади1 звернення;

інше 2 звернення.

Протягом липня 2024 р. усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи не надходили. Головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 5 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 330.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01серпня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 серпня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у серпні поточного року надійшло три звернення. З них :

соціальний захист – 2 зверненння;

інше- 1 звернення.

Станом на зараз в роботі знаходиться одне звернення.

       Крім того, протягом серпня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 7 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 413.

        Інформація про телефонні звернення, які надійшли на «гарячу лінію» Гірської міської військової адміністрації зазначено у додатку до звіту (додається).

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 вересня 2024 р. по 30 вересня 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 вересня 2024 р. по 30 вересня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у вересні поточного року надійшло одне звернення від батьків-вихователів ДБСТ

Крім того, протягом вересня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи:

- головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 16 усних звернень;

- спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології було надано відповіді на 5 усних звернень (про пошкоджене/зруйноване житло);

- спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 196.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

До загальної «гарячої лінії» Гірської міської військової адміністрації протягом вересня звернень від громадян не надходило.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 жовтня 2024 р. по 31 жовтня2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 жовтня 2024 р. по 31 жовтня 2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному веб-сайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у жовтні поточного року надійшло два звернення, з них:

житлова політика – 1 звернення;

з питань соціального захисту – 1 звернення.

       Крім того, протягом жовтня 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 4 особи, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 15 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 310.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


 

ЗВІТ

про роботу зі зверненнями громадян

в  Гірській міській військовій адміністрації

за період з 01 листопада 2024 р. по 30 листопада 2024 р.

 

Головним спеціалістом з питань розгляду звернень громадян загального відділу Гірської міської військової адміністрації було проведено перевірку стану виконання роботи зі зверненням у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 листопада 2024 р. по 30 листопада  2024 р.

Перевіркою було охоплено звернення, які надійшли до Гірської міської військової адміністрації від мешканців Гірської міської територіальної громади та в цілому від мешканців Луганської області. Звернення надходили, як безпосередньо до Гірської міської військової адміністрації шляхом надсилання на електронну пошту/заповнення форми зворотного зв’язку на офіційному вебсайті установи, так і до Луганської обласної військової адміністрації та Урядового контактного центру Луганської області.

Загалом до Гірської міської військової адміністрації у листопаді поточного року надійшло вісім звернень, з них:

     ДБСТ Печених- 3 звернення;

житлова політика – 3 звернення;

інше – 2 звернення.

       Крім того, протягом листопада 2024 р. надходили усні звернення від мешканців Гірської міської територіальної громади на «гарячі лінії» установи. Так, на загальну «гарячу лінію» звернулося 5 осіб, головним спеціалістом з юридичних та правових питань у телефонному режимі було надано роз’яснення та консультації на 14 усних звернень, спеціалістом відділу ЖКГ, КБ, КМ, благоустрою та екології – на 3 усні звернення про пошкоджене/зруйноване житло, спеціалістами відділу ЦНАП було надано усних консультацій у телефонному режимі – 523.

Заявники отримали вичерпні відповіді на свої звернення до «гарячих ліній», від оформлення належним чином своїх звернень, особи які телефонували, відмовилися.

Загалом же, в умовах дистанційної роботи вдалося повною мірою налагодити роботу з розгляду звернень громадян, які надійшли за допомогою усіх видів комунікацій. Тож, загальний відділ Гірської міської військової адміністрації і надалі працюватиме над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь