Гірська міська військова адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Гірській міській військово-цивільній адміністрації за 10 місяців 2022 року

Дата: 05.11.2022 12:33
Кількість переглядів: 86

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян. В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян тимчасово припинено.

Всього за період з січня по жовтень 2022 року у загальному відділі Гірської міської військово-цивільної адміністрації було зареєстровано 45 звернень, що надійшли від мешканців Гірської громади на гарячу лінію Луганської ОДА та гарячу лінію Гірської ВЦА.

Із них: ДБСТ – 1 звернення;

- гаряча лінія Гірської ВЦА – 4 звернення;

- гаряча лінія Луганської ОДА – 14 звернень;

- інші – 26 звернень.

Усі мешканці, які зверталися, станом на зараз мають статус ВПО. Питання, порушені у зверненнях, стосувалися надання гуманітарної допомоги, вирішення соціально-побутових питань ВПО пільгових категорій громадян, допомога  у придбанні комп’ютерної техніки для навчання/роботи тощо.

Всі звернення були належним чином оброблені та надані запитувачам у визначені законодавством терміни відповіді.

Окремо слід зазначити, що загальним відділом Гірської міської ВЦА забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний вебсайт Гірської міської громади https://girska-gromada.gov.ua/, де мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення. Крім того, забезпечується прийом звернень через «гарячу лінію» Гірської міської ВЦА, на яку за звітній період надійшло в середньому близько 453 усних звернення. Основна їх тематика: робота гуманітарних штабів та отримання гуманітарної допомоги.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до Гірської міської ВЦА уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Загальним відділом забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Допомога з порушених питань надається громадянам, як через засоби електронного поштового зв’язку, так і у телефонному режимі. Особлива увага виконавців по зверненням громадян  зосереджена на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей. Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі заступників керівника Гірської міської ВЦА.

Загальний відділ Гірської міської ВЦА і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян та своєчасно надавати відповіді, відповідно до вимог чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь