Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за березень 2024 року
ЗВІТ
про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та
ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 березня 2024 р. по 31 березня 2024 р.
Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської
військової адміністрації (далі – Гірська міська ВА) за період з 01 березня 2024 р. по 31 березня 2024 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 493 документи, із них 244 містять контрольний термін виконання, серед яких 42 невідкладних, 57 термінових.
За видами контрольних документів:
1) документи з вищих органів влади – 50;
2) документи з міністерств та інших органів виконавчої влади – 86;
3) документи з Луганської обласної державної адміністрації – 49;
4) документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації – 41;
5) документи з інших установ та організацій – 18;
6) розпорядження начальника Гірської міської ВА – 7.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 3 протокольних доручення керівництва Луганської ОДА.
Також, протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 6 розпоряджень голови Луганської ОДА, з них на контролі - 4.
Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА отримали документів:
- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я – 81, з них контрольні – 48;
- відділ освіти, культури, молоді та спорту – 63, з них контрольні – 34;
- відділ «Центр надання адміністративних послуг» - 58, з них контрольні – 6;
- відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 54, з них контрольні – 42;
- відділ правового забезпечення та кадрової роботи – 47, з них контрольні – 8;
- сектор економіки – 46, з них контрольні –30;
- загальний відділ – 43, з них контрольні – 21;
- сектор інформаційної політики – 36, з них контрольні - 25;
- служба у справах дітей – 19, з них контрольні – 11;
- фінансове управління – 10, з них контрольні – 2.
- відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 7, з них контрольні – 5;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності – 3, з них контрольні – 1.
Станом на 01.04.2024 в роботі знаходиться 734 документи з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 62 документи з термінами, що не входять до звітного періоду або мають
подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
- відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я – 38;
- відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології – 38;
- відділом освіти, культури, молоді та спорту – 25;
- сектором економіки –20;
- загальним відділом – 19;
- сектором інформаційної політики – 15;
- службою у справах дітей – 9;
- відділом правового забезпечення та кадрової роботи – 7;
- відділом «Центр надання адміністративних послуг» - 5;
- відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій – 3;
- фінансовим управлінням – 2;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності – 1.
За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на достатньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням спеціаліста надати інформацію, консультуються зі спеціалістом при наявності запитань та надають пояснення про причини невиконання контрольних завдань або надання відповідей пізніше за встановлений термін виконання. Значно зменшилась фіксація випадків надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа та ігнорування нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з контролю. Проте, досі залишаються випадки порушення виконавської дисципліни. Так, протягом звітного періоду було зафіксовано порушення виконавської дисципліни відділом економіки – 5 випадків надання відповіді пізніше за встановлений термін виконання завдання, станом на 01.04.2024 відсутня інформація про виконання 4 контрольних документів. Також було
зафіксовано 2 випадки порушення виконавської дисципліни сектором інформаційної політики, на що прошу звернути Вашу увагу.
Крім того, протягом звітного періоду загальним відділом проводилися консультативно-методичні перевірки з питань діловодства, архівної справи та порядку розгляду звернень громадян Станом на 01.04.2024 перевірки відбулися у шести структурних підрозділах Гірської міської ВА. Результати перевірки будуть надані у підсумовуючому звіті після їх завершення у всіх структурних підрозділах установи.
З метою покращення стану виконавської дисципліни систематично надається методична та практична допомога структурним підрозділам Гірської міської ВА.
Висновок: стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та місцевої адміністрації в основному відповідає вимогам сьогодення, проте ряд показників необхідно удосконалити, зокрема:
- продовжити звітування про виконання актів Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України та доручень начальника Луганської обласної військової адміністрації;
- неухильно звітувати спеціалісту з контролю про стан виконання контрольних документів;
- інформувати спеціаліста з контролю про причини порушення виконавської дисципліни;
- продовжити моніторинг порушень виконавської дисципліни, за необхідності – підготувати доповідні записки.