Звіт про стан виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у Гірській міській військовій адміністрації за серпень 2023 року
ЗВІТ
про перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та
ведення діловодства в Гірській міській військовій адміністрації
за період з 01 серпня 2023 р. по 31 серпня 2023 р.
Спеціалістом з контролю загального відділу Гірської міської військової адміністрації проведено перевірку стану виконавської дисципліни, організації контролю та ведення діловодства у структурних підрозділах Гірської міської військової адміністрації (далі - Гірська міська ВА) за період з 01 серпня 2023 р. по 31 серпня 2023 р.
Перевіркою було охоплено документи, які надійшли до Гірської міської ВА від вищих органів влади, міністерств та інших органів виконавчої влади, Луганської обласної державної адміністрації, Сєвєродонецької районної державної адміністрації, обласних установ та організацій і містили контрольні строки виконання, у тому числі документи з тривалими строками виконання, а також доручення керівництва Луганської обласної державної адміністрації, які не містили контрольних строків виконання.
Усього за звітний період до Гірської міської ВА надійшло 461 документів, із них 263 містить контрольний термін виконання, серед яких 82 невідкладних, 24 термінових.
За видами контрольних документів:
-
документи з вищих органів влади - 82;
-
документи з міністерств та інших органів виконавчої влади - 81;
-
документи з Луганської обласної державної адміністрації - 39;
-
документи з Сєвєродонецької районної державної адміністрації - 37;
-
документи з інших установ та організацій - 19;
-
розпорядження керівника Гірської міської ВА - 23.
Протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло 12 протокольних доручень керівництва Луганської ОДА.
Також, протягом звітного періоду до Гірської міської ВА надійшло З розпорядження голови Луганської ОДА, з них на контролі - 1.
Всього за звітний період структурні підрозділи Гірської міської ВА отримали документів:
- відділ соціального захисту населення і охорони здоров’я - 86, з них контрольні - 55;
-
відділ житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології - 74, з них контрольні - 54;
-
відділ освіти, культури, молоді та спорту - 58, з них контрольні - 33;
-
сектор економіки - 57, з них контрольні - 28;
-
відділ правового забезпечення та кадрової роботи - 52, з них контрольні - 32;
-
сектор інформаційної політики - 47, з них контрольні - 35;
-
загальний відділ - 35, з них контрольні -14;
-
відділ «Центр надання адміністративних послуг» -17, з них контрольні -12;
-
фінансове управління -16, з них контрольні - 8;
-
відділ земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій -12, з них контрольні -10;
-
служба у справах дітей -10, з них контрольні - 6;
-
відділ бухгалтерського обліку та звітності - 6, з них контрольні -1.
Станом на 01.09.2023 в роботі знаходиться 501 документ з постійним, щоквартальним, щомісячним та щотижневим контрольним терміном виконання та 35 документів з термінами, що не входять до звітного періоду або мають подовжений строк виконання.
За звітний період у розрізі структурних підрозділів Гірської міської ВА контрольних документів було опрацьовано:
-
відділом соціального захисту населення і охорони здоров’я -51;
-
відділом житлово-комунального господарства, комунального майна, капітального будівництва та екології - 47;
-
відділом правового забезпечення та кадрової роботи - 29;
-
сектором інформаційної політики - 29;
-
відділом освіти, культури, молоді та спорту - 26;
-
сектором економіки -19;
-
відділом «Центр надання адміністративних послуг» -12;
-
загальним відділом -11;
-
відділом земельних ресурсів, розвитку аграрного сектору економіки, та сільських територій - 9;
-
фінансовим управлінням - 8; службою у справах дітей - 3;
-
відділом бухгалтерського обліку та звітності -1.
За результатами аналізу виконавської дисципліни за звітній період виконавська дисципліна в Гірській міській ВА знаходиться на середньому рівні: більшість структурних підрозділів звітують регулярно або за проханням спеціаліста надати інформацію, консультуються зі спеціалістом при наявності запитань та надають пояснення про причини невиконання контрольних завдань або надання відповідей пізніше за встановлений термін виконання. Проте залишаються випадки надання відповідей пізніше за встановлені терміни виконання контрольного документа та ігнорування нагадувань, які щоденно надсилаються спеціалістом з контролю. Деякі структурні підрозділи/спеціалісти взагалі не інформують спеціаліста з контролю про стан виконання завдань та зовсім не комунікують з питань виконавської дисципліни. Також впродовж звітного періоду було зафіксовано випадок, коли начальник структурного підрозділу не надав відповідні доручення щодо виконання термінового контрольного документу, що спричини, в свою чергу не виконання контрольного завдання та порушення контрольних строків і, як наслідок, не своєчасного звітування вищим органам влади (зокрема, ОДА).
З метою покращення стану виконавської дисципліни та недопущення вищезазначених випадків, працівникам установи систематично надається методична та практична допомога з питань виконавської дисципліни.
Висновок: стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями та розпорядчими документами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та місцевої адміністрації станом на зараз знаходиться у відносно задовільному стані, тому пропоную начальникам структурних підрозділів:
-
посилити особистий контроль в управліннях/відділах/секторах за виконанням контролів;
-
неухильно звітувати спеціалісту з контролю про стан виконання контрольних документів;
-
систематично інформувати спеціаліста з контролю про причини порушення виконавської дисципліни;
-продовжити звітування про виконання актів Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України та доручень начальника Луганської обласної військової адміністрації;
-
продовжити моніторинг порушень виконавської дисципліни, за необхідності - розробити доповідні записки.