Як отримати матеріальну грошову допомогу?
З метою підтримки внутрішньо переміщених осіб Гірської міської територіальної громади, Гірською міською ВЦА було розроблено та затверджено нове Положення про надання матеріальної допомоги мешканцям Гірської громади.
Матеріальна грошова допомога надається особі один раз на рік.
Право на отримання матеріальної грошової допомоги мають незахищені верстви населення, які є мешканцями Гірської міської територіальної громади та мають статус внутрішньо переміщених осіб.
Категорії громадян, які мають право на отримання матеріальної грошової допомоги:
- Громадяни, які мають тяжкі хвороби або тривалий час перебувають на стаціонарному лікуванні.
Громадяни, які претендують на отримання матеріальної грошової допомоги, подають відповідну заяву на ім’я начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
До заяви додаються наступні документи:
1. Копія паспорта заявника;
2. Копія РНОКПП;
3. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи;
4. Епікриз, виданий лікувальною установою, про перебування на стаціонарному лікуванні з зазначенням діагнозу та необхідних медикаментів для лікування;
5. Чеки або квитанції про придбання медичних препаратів або медичних засобів з вказаною вартістю;
6. Реквізити банківського рахунку відкритого в АТ "Приватбанк";
7. Згода на збір та обробку персональних даних.
- Громадяни внаслідок поранення, які потребують медичного обстеження/операції/лікування.
Громадяни, які претендують на отримання матеріальної грошової допомоги, подають відповідну заяву на ім’я начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.
До заяви додаються наступні документи:
1. Копія паспорта;
2. Копія РНОКПП;
3. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
4. Направлення на медичне обстеження/операцію/лікування;
5. Чеки або квитанції про придбання медичних препаратів або медичних засобів (послуг) з вказаною вартістю;
6. Реквізити банківського рахунку відкритого в АТ «Приватбанк»;
7. Згода на збір та обробку персональних даних;
8. Інші документи, визначені громадянином (за бажанням).
Документи для отримання допомоги можна подати у 2 способи:
1. Особисто - до Гуманітарних штабів Гірської міської ВА.
2. Шляхом надсилання сканованих документів у форматі pdf з накладанням кваліфікованого електронного підпису на електронну адресу Гірської міської ВА info@girska-gromada.gov.ua з приміткою у темі листа: "Документи для отримання матеріальної грошової допомоги".
Рішення про надання допомоги та її розмір приймається комісією Гірської міської ВА в міру надходження заяв.