A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гірська міська військово-цивільна адміністрація
Луганська область, Сєвєродонецький район

Чи обов’язково буде пенсіонерам переходити на обслуговування у банки?

Дата: 16.04.2021 10:34
Кількість переглядів: 434

Цьогоріч 01 вересня змінюються правила виплати пенсій та державної допомоги, і пенсіонерів та інших отримувачів соцвиплат мають перевести на банківські картки. Лише пенсіонери, що досягли 80-річного віку, люди з інвалідністю, особи, що потребують постійного стороннього догляду та ті, хто є одержувачами соцдопомоги особам, які не мають права на пенсію, і допомоги на догляд, можуть обрати доставку виплати або в Укрпошті, або у банку.

У багатьох літніх людей виникає питання: чи обов’язково їм буде переходити на обслуговування у банк і чи можна буде продовжити отримувати пенсію через поштове відділення? Адже зазвичай для літніх людей складає труднощі опанувати «новітні технології»: сучасний мобільний телефон, планшет, SMART-телевізор тощо.

Тож, звертаємо вашу увагу: ПЕНСІОНЕР САМОСТІЙНО ПОВИНЕН ОБРАТИ МІСЦЕ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЇ.

Як визначено у нормативно-правових актах, що регулюють виплату та доставку пенсій, виплата пенсії може проводитись підприємствами поштового зв’язку або банківськими установами. Отже, особисто сам пенсіонер визначає, де і як буде отримувати належну йому пенсію.

Для цього НЕОБХІДНО:

- власноруч написати відповідну заяву

- надати її до найближчого відділення Пенсійного фонду України.

Тож, якщо ви виходите на пенсію й хочете отримувати гроші вдома від листоноші, або уже отримуєте кошти на банківський рахунок, але хочете перейти на обслуговування в Укрпошту, потрібно зробити декілька простих кроків:

- заповнити заяву на отримання пенсії в Укрпошті,

- підготувати копії документів, які потрібно додати до заяви,

- надати пакет документів до найближчого відділення Пенсійного фонду України,

- отримати пенсію у відділенні або вдома від листоноші.

Також акцентуємо вашу увагу на зміненому порядку виплати пенсій та соціальної допомоги у період дії карантину, який встановлено на рівні держави через поширення коронавірусної інфекції: у разі нездужання отримувач коштів повинен повідомити листоношу або працівників відділення, в якому він отримує пенсію, про захворювання або має візуальні ознаки респіраторного захворювання.

У зв’язку із цим можна:

- призначити іншу особу, яка буде отримувати кошти;

- перенести виплату пенсії на наступний виплатний період.

У будь-якому з випадків потрібно проінформувати про своє рішення співробітника Укрпошти (листоношу/працівників відділення, яке обслуговує адресу проживання отримувача коштів/оператора контакт-центру Укрпошти) та надати вичерпну інформацію щодо пенсійних документів та контактних даних.

За інформацією АТ «УКРПОШТА»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь